29 Nisan 2015 Çarşamba

Bronz Mezuniyet Makyajı



Merhabalar,

Bahar iyice güzel yüzünü göstermeye başladı, önümüzde oldukça sıcak günler var.

Yavaş yavaş mezuniyet dönemi de yaklaşırken sizler için güzel bir yazı dizisi planladım.
Her hafta bir tanesi gelecek, bu haftanın teması 'Bronz Mezuniyet Makyajı'. 
Işıltılı bronz bir göz makyajı uçuk tatlı bir pembe tonunda dudakların olduğu bu görünüş benim de favorilerim arasında.





Kaşlarımı doldurup, Benefit 'Stay dont stray' ile göz çevremi makyaja hazırladım.

İlk başta tüm gözüme baz olarak bronz bir kahve tonu uyguluyorum.
Sonrasında ise krem altın far ile göz kapağıma bol bir şekilde ışıltı ekliyorum.




Ben tüm göz kapağım için Pastel Profashion 38 numarayı, ışıltı için ise Maybelline Color Tattoo-Eternal Gold'u tercih ettim.
Krem farlarınızda kuruma problemi yaşıyorsanız, konuyla ilgili
yazdığım yazıya  =>buradan<=  ulaşabilirsiniz.




Crease bölgeme aşırıya kaçmadan hafif bir gölge eklemek istiyorum. Bunun için H&M paletimdeki yukarıda gördüğünüz koyu kahve tonu tercih ettim.

Sedefli krem bir far ile göz pınarımı ve kaş altımı aydınlatıp, eyelinerımı göz makyajını gölgelemeyecek bir boyutta çekerek bu aşamayı bitiriyorum.

Gözlerimi iyice belirginleştirmek için göz içine beyaz kalem uygulayıp 2 kat rimelimi de sürdükten sonra göz makyajım tamamiyle hazır.




Ten makyajım için sadece Loreal Studio Secret bazı ve Mac Prep+Prime BB kremi kullandım.
Fondötenlerle pek anlaşamıyorum en fazla BB krem :)
Dudaklarıma en son Elca alışverişimden aldığım Pure  Fiction  Lip Glass'ı uyguladım.

Göz ve dudak arasında geçişi sağlamak için hem şeftalilik hem pembelik içeren bir allığa ihtiyacım vardı tabiki de tercihim bir çoğumuzun sevgilisi The Balm Hot Mama oldu :)



Kullandığım tüm ürünleri buradan görebilirsiniz.


Benim çok sevdiğim bir makyaj oldu hafifletilmiş halini günlük makyajda da kullanabilirim.
Bronz, ışıltılı ama çokta aşırıya kaçmayacak bir makyaj umarım sizlere ilham olabilir.

Önümüzdeki hafta daha iddialı bir makyaj gelecek.

Google + ve Instagram hesabımdan takipte kalmayı unutmayın! :)

Mutlu günler...

2 yorum:

  1. çok hoş olmuş:)mezuniyet için gayet güzel bi seçim olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim :)

      Sil