12 Nisan 2015 Pazar

Pazar Köşesi: Bir Bilet Al



Bir Pazar'ı daha bitirdik, yepyeni bir hafta bizi bekliyor.
Resmen kalabalıktan bağlanmayan internetten postu yayınlayamadım.
Hazır biraz olsun ısınmış havayı bulmuşken kendimi çimlere attım bol bol güneşin tadını çıkardım. 
Tüm İstanbul da benimle aynı şekilde düşünmüş herhalde :))

Pazar gezmelerimizi bitirip, ayaklarımızı uzatıp çayımızı, kahvemizi aldıysak eğer,
bu akşam Pazar Köşesi'nde yine harika bir kitap tavsiyesi var.





Bir Bilet Al'ı bir arkadaşım tavsiyesi ile almış ama bir okuduğum kitaplara dalıp bir kenarda unutmuştum.
Vakit bu vakitmiş beni kendine çekti ve okumaya başladım.
Bu kadar geç kaldığıma çok üzüldüm.
Çünkü günlük hayata dalıp ertelediğim her şey, hayallerim tam olarak bu kitapta.



'Bir Bilet Al' sevgili Gizem Altın Nance'in Interrail seyahat günlüğü.
Bundan 15 sene önce 2000 yılında, 25 yaşında işinden çıkartılıp tüm birikimini
bu seyahate harcıyor, yaşadıklarını gün gün yazdığı
günlüğünü bir kitap haline getiriyor.
Siz de adeta Gizem ile birlikte ülkeleri, şehirleri geziyor,
böyle bir seyahat durumunda yapmanız gerekenleri, püf noktalarını öğreniyorsunuz.



Bu kitap şu anda tam bir terapi benim için.
Günlük hayatın koşturmacasından, yarım kalan hayallerimden fazlasıyla bunalmış haldeyim.
Bu kitap tüm olumsuzluklardan uzaklaşmamı, gelecek hedeflerimi netleştirmemi sağlıyor. 
Hiç bitmemesini dileyerek okuyorum.
Bir sonraki hedefim yazarın bir diğer kitabı Dostum Pasifik olacak.

Siz de özgür, gezgin bir ruha sahipseniz bu kitabı kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.

Bu tatlış kartpostallar da benim koleksiyonumun bir kısmı ölmeden önce bir çok ülke ve şehir eklemek istiyorum.


Hayallerimize adım adım yaklaşacağımız günlerin dileğiyle, herkese mutlu haftalar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder