6 Nisan 2015 Pazartesi

Personal Shopping Fest



Herkese merhabalar, 
Bugün sizle nasıl kendimi kaybettiğimi paylaşacağım.
Siz siz olun dediğimi yapın, yaptığımı yapmayın :)

Bir kaç aydır kozmetik diyetindeydim zaten elimdekileri değerlendiriyordum.
Bu ay artık bitenlerin yerine yeni keşifleri ekleme vaktiydi,
ama birazcık ayarımı kaçırmış olabilirim :)

İlk olarak Flormar alışverişimden başlayacağım.




Hep elimdeki ürünlerin fırçalarını kullandığımdan kaş ve kirpik için
ayrı bir ürün istiyordum, aynı şekilde elimdeki tüm paletlerin ten rengi
farlarının kökünü kuruttuğumdan kendime bir de tekli ten rengi far edindim.




Gelelim Rossmann'a, bu kozmo markete ben Metrocity'den ulaşıyorum.
Rival de Loop'un 2 in 1 top & base coat'u merak ettiklerimden,
en kısa sürede deneyeceğim.
Garnier Nem Dengesi Günlük Krem benim nevri dönmüş cildim için,
aslında normal tipte bir cilde sahibim kuru değilim ama
ara sıra T bölgem sapıtıp kuruma yapıyor, minik kabuklar oluşuyor.
Umarım cildimin nem oranını dengeler bu ürün.
En güzel keşfim ise essence'in transparan dudak kalemi oldu.
Her zamam varmıydı ben mi farketmedim bilmiyorum
ama bulduğuma çok sevindim.
Joker bir ürün aynı zaman her rujla kullanılabileceği için ekonomik de.
Sephora'nınki listemdeydi ama görünce bunun üstüne atladım resmen,
memnun kalmazsam tıpış tıpış Sephora'ya dönerim artık :)



Gratis'ten denemek için heveslendiğim essence'in gel serisinden iki oje ve
Loreal True Match Concealer'ı aldım.
Tangle Teezer'ların benzeri olan bu fırçalar da merak konusuydu,
bakalım benim kopup avuç avuç dökülen saçlarıma derman olacak mı?




Ve Watsons alışverişi. Klasik mascaram Black Drama'dan vazgeçip
bu bu sefer Watsons Ödülleri'nde Yılın En İyi Göz Makyaj Ürünü seçilen
Maybelline Colossal Go Extreme'i denemek istedim. 
Garnier'in bu saç boyasına bayılıyorum, saçlarımı yumuşacık yapıyor,
 inanılmaz memnunum.
Nivea deodorantta vazgeçilmezlerimden.
Bu aralar bir çok kişide görüp merak ettiğim Pastel'in Daylong Lipcolor'larından da
iki renk edindim, makyajlarımda kullanmak için sabırsızlanıyorum.



Son olarak Sephora alışverişim. Aslında her şey gayet masumca başlamıştı.
Tek amacım Benefit They are real!'ın seyahat boyundan almaktı,
ama kendimi kaybedip denemeye can attığımız yıldız ürünlerin olduğu
bu 'Primping with the stars' setini aldım. 

Bana uzun süre alışveriş yok artık dedemde bu iradem nereye kadar sürer bilinmez :)

Ürünlerin hepsi tek tek incelenip deneyimlendikten sonra postları gelecek.
Bazı ürünleri günlük tavsiyeler halinde instagram hesabımdan da paylaşacağım.
Bu yüzden yan taraftaki beni takip et bölümünden blogumu takibe almayı unutmayın :)

Instagram hesabım içinse buraya => bellavitabeautyandlife

Mutlu Haftalar :)

1 yorum:

  1. merhaba:) instagramda takipçin olmama rağmen blogunu yeni takibe aldım bende beklerim :) asıl sormak istediğim şey benefit set,n fiyatı? bide memnun kaldın mı değermi bilgi verirsen çok sevinirim ;)

    YanıtlaSil