24 Nisan 2015 Cuma

Kuruyan Krem Ürünleri Nasıl Kurtarmalı?



Merhabalar,

Haftanın bitişini faydalı bir postla kutlayalım :)
Malum Cuma-Cumartesi geldi çattı illa bir gece çıkıp eğlenilecek.
En ışıltılı, kalıcı farlar, eyelinerlar ortaya çıkacak.
E çıktı çıkmasına ama Sahra çölleri gibi kuruyup kalmış mübarek.
İşte bu durumda bu tarz kuruyan krem ürünleri çöpe atıp gözden çıkarmak yerine
ne yapmamız gerek bu noktaya değineceğiz.





Benim kuruyan 2 Color Tattoo'm üzerine bolca araştırma yapıldı ve şimdi uygulama zamanı.
Gördüğünüz gibi benimkiler kuruyu kaldı ve çok sertleşti.
Özellikle altın sarısı taş gibi.


İkisinden de zorla bastırıp anca bu kadar renk alabiliyorum.


Ürünleri kurtarmak için gerekenler;

-Her eczanede bulabileceğimiz gözyaşı damlası(kuru rimelleri kurtarmada da kullanılıyor)
-Karıştırmak için herhangi bir fırça arkası
-Düzeltmek için minik yayvan uçlu bir gereç

Başlamadan önce ürünlere bir kaç dakika saç kurutma makinesi
tutarak gevşemelerini sağlıyorum.



Şimdi başlayalım;

Ürünün kuruluğuna göre 3-5 damla arası gözyaşı damlasından damlatıyorum,
fix +'ınız varsa onuda kullanabilirsiniz.


Fırçanın arkası ile iyice karıştırıyorum.


Aynı işlemleri diğer farıma da yapıyorum.


İyice karıştırdığımdan emin olduktan sonra kenarlarını toparlayıp ürünü presliyorum.


Ve ta daaa ürünler kullanıma hazır!



Tekrar swatch alıyorum, işte şimdi olduu.
Sadece sarıda minik topaklanmalar farkettim onu biraz daha iyi karıştırmalıymışım,
onun dışında renk verişi harika farlar kendine geldi resmen.

Şimdi farımızı sürüp kendimizi disko topu misali dışarı atmaya hazırız, haha :)

İyi hafta sonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder