7 Nisan 2015 Salı

ELCA Kozmetik MAC Alışverişi





Merhaba,

Bugün blogda yine bir alışveriş postu var.
Merak etmeyin bu sefer son :)
Söz konusu ELCA olduğu için bunu dünkü posttan ayırmak istedim.
1,5 senedir burnumun dibinde ben anca gitme fırsatı bulabildim.






ELCA Kozmetik Türkiye'de 2006 yılından beri Mac, Bobbi Brown, Clinique,
Darphin, La Mer, DKNY, Michael Kors, Jo Malone gibi markaların pazarlamacısı.
ELC Company Store'lar ise bu markaların outleti.
Kaldırılan koleksiyonlar, çok fazla satmayan ürünler bu mağazalarda daha uygun fiyatlara satılıyor.
Özellikle Mac ürünleri bir çok drugstore markasıyla aynı fiyatta, belki de daha ucuz.
Ben de tamamiyle Mac odaklı gittim.




Yenikapı-Hacıosman metrosunun İTÜ-Ayazağa durağında inip, Maslak Plazalar çıkışından
çıktığınız gibi karşınızdaki Orjin Plaza'da ELCA'nın son mağazası var ben ilk burayı ziyaret ettim.
Plazaya girdiğiniz gibi alt kata iniyorsunuz ve mağaza karşınızda.

Yukarıda saydığım markaların bir çok ürünü vardı yine,
Bobbi Brown ve Clinique daha çok ten ağırlıklıydı.
Ben zaten Mac ile ilgilendiğim için onlara şöyle bir göz gezdirip Mac'e
geçtim zira ürün çeşitliliği diğerlerinden 4 kat daha fazla.

Mac'te geçtiğimiz A Novel Romance, Simpsons, Rocky Horror ve
Heirloom Mix koleksiyonlarının ürünleri vardı.
Heirloom Mix koleksiyonunda zaten gözüm kalmıştı çok güzel oldu :)


Bu Cremesheen Glass Heirloom Mix koleksiyonundan Social Season.
İçinde mavi-pembe minik simleri var.
Dudakta bu kadar fuşya değil, şeffaf bir pembe.
Fiyatı koleksiyon ürünü olduğu için 20TL.



Yine Heirloom Mix koleksiyonundan Prunella.
Bendeki bu mürdüm aşkı bitmez.
Gözde olduğundan daha koyu ve küllü duruyor mürdüm-füme arası gibi.
Fiyatı koleksiyon ürünü olduğu için 14 TL.



Yine bir lip glass, Pure Fiction.
Rengi tam baharlık. Bahar makyajlarında bolca göreceğiz.
Fiyatı 12 TL.

Keepsakes ve A novel Romance'in far palartleri de çok cezbediciydi
ama kendime hakim olmayı başarabildim neyseki :)
Pigmentasyonlarından da pek memnun kalmadığım için onları es geçtim.





Orjin Plaza'dan çıkıp sol taraftan 100-150 metre devam edip
tekrar sola döndüğünüzde yeşil dış cepheli Sun Plaza çıkıyor.
Girişte Elca'ya geldiğinizi söyleyince sizi yönlendiriyorlar. 
Buradaki mağaza daha küçük, loş ve karışık, Orjin'deki mağazayı daha çok sevdim.
Hemen hemen aynı ürünler var zaten. 
Orjin'de beğendiğim ama kalmayan fluidline'ları burada buldum.




Fluidline'ların tanesi 16 TL.
Ben çok beğendiğim iki rengini aldım.




Nightshade, kızıl-mürdüm diyebileceğim bir ton,
mevsimi geçti ama olsun ben yine de kullanırım onu <3 



Black Ivy, adından da anlaşılabileceği gibi 'Siyah Sarmaşık',
siyah görünümlü ama içinde biraz da mavimsi yeşillik bulunduran bir renk,
kullanmak için sabırsızlanıyorum.


Arada sırada Elca'ya mutlaka uğramak lazım.
Diğer markalarda çok fark olmasa da Mac ürünleri çok makul fiyatlarla bulunabiliyor.
Çalışanın söylediğine göre uzun aralıklarla ürün geliyormuş.
Bu parti yeni geldi daha uzun bir süre gelmez dedi.

Bu arada Elca çalışanlarından herkes şikayetçi olduğundan,
ben hiç bulaşmadım uzak durdum, alışverişime odaklandım o yüzden bir sıkıntı da yaşamadım :)

Eğer Maslak'a yakınsanız kesinlikle bu fırsatı değerlendirin derim.
Zaten uzun süre aynı ürünler olacak gittiğinizde bu tanıttığım ürünleri göreceksiniz,
bu postta size rehber olmuş olur :)

Elca'da sadece kredi kartı ile ödeme yapılıyor haberiniz olsun.

Sevgiler...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder