21 Nisan 2015 Salı

Garnier Nem Dengesi Günlük Nemlendirici Krem



Merhaba,
Bugün birlikte Garnier Nem Dengesi Günlük Nemlendirici Krem'i inceleyeceğiz.





Normal yapıda bir cilde sahibim ama dönemsel olarak T bölgemde kuruma yaşıyorum.
Çok ciddi bir cilt problemim olmadığı için sadece günlük destek sağlayacak bir ürün arıyordum.
Rossmann'da gezerken Garnier'in bu ürünü ile karşılaştım.
Kurumam bölgesel olduğu için Normal ve karma ciltler için olanı tercih ettim.
Ürün  50 ml'lik bir kavanoz içinde, after sun kremleri anımsatan ferah ve hafif bir yapısı var.
2,5 haftadır düzenli olarak sabah yüzümü yıkadıktan sonra gece de yatmadan önce uyguluyorum



.
İlk hafta bir gün ara verdiğimde aynı kuruluğun geri geldiğini farkettim.
İkinci hafta bunu yaptığımda ise kullanmadığım halde cildim yine nemliydi.
Düzenli kullanıma devam ettikçe cilt dengesinin iyice oturacağından eminim.
Gün içinde de yüzümde elim alnıma gittiğinde o eski kuruluk yerine sürekli nemli bir his var.



Alerjik bir yapım var ama ürün ile ilgili hiç bir problem yaşamadım.
İçinde paraben yok ama alkol ve parfüm mevcut.
Mavi Nilüfer özü içeriyormuş kokusunu gerçekten çok seviyorum, taze rahatsız etmeyen bir koku.

İçerik olarak çok rahatsız edici olmayan, nemlendirme konusunda cildimde başarılı olmuş uygun fiyatlı bir ürün, bir şan vermeye değer bence.

Mutlu günler...

1 yorum:

  1. güzel bi ürüne benziyor güle güle kullan canım. blogunu takibe aldım. ben de beklerim. sevgiler:)
    http://theruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil