18 Nisan 2015 Cumartesi

Seyahat Çantamda Neler Var?



Bol güneşli enerjik bir Cumartesi gününden merhabalar,

Arada minik kaçamaklar yapıp, yenilenerek günlük hayata dönmek çok iyi geliyor.
Ben de 4 günlük bir kaçamak için Marmaris'teyim.

Hep birlikte seyahat için kullandığım bu çanta ile yanıma neler almışım bir göz gezdirelim.




 Beauty Formulas'ın bu make-up remover padleri seyahatler için kurtarıcım oldu.
Far olarak yanıma doğal tonlarından ötürü Nude Dude paleti aldım.
Bu aralar favorim Maybelline Colossal Go Extreme ve Essence lash & brow maskarayı birlikte kullanıyorum.


Vazgeçilmez Maybelline Master Precise Eyeliner'ım ve Colossal Kajal göz kalemim de benimle.
Mac Painterly Paint Pot'u bitirmeye çalışıyorum o yüzden onu da çantama attım.
Loreal True Match ve Esence all about matt'i bir arada kullanmayı seviyorum.




Allık olarak bir çoğumuzun sevgilisi olan Hot Mama'yı tercih ettim.
Doğal, ışıltılı ve tam baharlık.
Benimle gelen rujlarım Mac Cremecup, Rival de Loop 25 ve Loreal JLo's Nude.
Son ikisi renk olarak çok benzer ama günlük hayatta durmadan kullandığım iki ruj o yüzden karar veremeyip ikisini de aldım :)




Garnier Nem Dengesi Günlük Nemlendirici Krem'imi yanımdan ayırmıyorum.
İnceleme yazısı planlandı yakında blog'da olacak.
2'li aynam ve Rebul Mandarine kolonyam günlük hayatta da çantamdan hiç çıkmayanlardan.
NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendilini Gratis'ten almıştım seyahatler için çok uygun bir ürün ama normalde pek kullanmıyorum.
Flormar Silk Satin SS08-Sheet değişimlik olarak almayı tercih ettiğim ojem.
En sonda gördüğünüz minik şişe ise Victoria's Secret Dream Angels Kiss parfüm.
İndirimde aldığım 10-12 parfümlük bir setin parçası.
Hepsi böyle minik boy, çantamda parfüm taşımak istemediğim zamanlarda bunlardan birini alıp çıkıyorum.
Büyük boyuna geçmeden önce parfümleri bir arada denemek için kullanışlı bir set.

Benim seyahat kitim bu şekilde :)
Makyaj çantam da Gratis'ten.

Günlük hayattan kaçma şansınız olsa siz bu kaçamak için nereyi tercih ederdiniz? :)

Mutlu hafta sonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder