28 Nisan 2015 Salı

Pastel Kissproof 19-20



Merhabalar,

Bildiğiniz üzere Pastel'in Kissproof serisi hepimiz tarafından oldukça sevildi.

Benim için yılın favori keşfi bu seri oldu.
Instagramda paylaşmıştım ama ayrı bir yorum postunu hakettiklerini düşünüyorum.

Ben de 2 rengi mevcut başta kırmızı olan olmak üzere bir kaç rengini daha edinmek istiyorum.





İlk olarak bir çok kişinin ilgisini çeken 20 numarayla başlayalım.
Bu renk yine Kylie Jenner stili sevenler için farklı bir seçenek, Sleek Matte Me Birthday Suit'e benzetmiştim ben bazı swatchlarda ama Sleek daha koyu gül kurusu tonlarında gibi.

Genel olarak bu serinin sürümü oldukça rahat, ipeksi bir yapısı var.
Bu renk dudak kalemi istemiyor, direkt olarak uygulanabiliyor ve tek katta rengini veriyor.




19 numarada iş bu kadar kolay değil ne yazık ki :) 
Mutlaka kalem kullanmak gerek, rengini tam olarak alabilmek için en az 2 kat uygulanması şart. 
Ama bu dezavantajlar benim ona aşık olmama engel değil :)
Rengi harikaa <3




2si de dudakta şişede göründüğünden daha koyu, ilk sürümde ıslakken açık ama kurudukça koyulaşmaya başlıyorlar.
En sevdiğim nokta yapıları, ipek gibiler ve dudağı kurutmuyorlar, mat rujların dudağınızdaki o ağırlığını hissetmiyorsunuz, likit olmasının artısı bu da.
Kalıcılıkları oldukça iyi ben silene kadar 7 saat dayandı bende hem de bir şeyler içmeme rağmen.
Tek eksileri pul pul dökülerek silinmeleri, bu kadarı da olsun artık :)

Siz Pastel'in Kissproof serisini sevdiniz mi?
Yorumlarınızı bırakıp, blogu takibe almayı unutmayın!

Günlük paylaşımları takip etmek isteyenler için Instagram hesabım=> bellasbblog

Mutlu günler...

1 yorum: