1 Mayıs 2015 Cuma

They're Real vs. The Colossal Go Extreme



Merhaba,

Bugün blogda çok konuşulan 2 maskaranın karşılaştırması var.
Biri gönüllere taht kurmuş Benefit'in ünlü 'They're real' maskarası,
diğeri ise Watsons Ödülleri'nde 'Yılın En İyi Göz Makyaj Ürünü' seçilen
'Maybelline The Colossal Go Extreme'...

Bakalım bu karşılaştırmadan hangisi galip çıkacak.




'They're real'ın bu minik boyu Benefit'in Primping with The Stars setinden.
İlk başta fırçasının sertliğinden gözüme batmasından çok rahatsız olsam da,
kullana kullana alıştım ve şunu söylemek isterim ki bu maskaranın bütün olayı fırçada.
Fırçanın plastik ince diken diken bir yapısı var,
bu sayede tüm kirpiklerin arasına girerek mükemmel bir şekilde tarıyor.
Ucundaki minik dikenler ile de yapışan kirpikleri ayırıp hacim ve uzunluk katabiliyorsunuz.



 Gelelim Maybelline Colossal'a, 
uzun zamandır kullandğım Maybelline The Falsies Black Drama'nın yay şeklindeki zarif kirpikleri kavrayan fırçasından sonra bu maskaranın tombiktoş fırçasıyla biraz zorlandım açıkçası :)
Eliniz alışana kadar göz kapağına bulaşmamasına dikkat etmekte fayda var :)

Şimdi gelelim performanslarına fotoğraflarda "1" yazanlar 'They're real', "2" yazanlar 'Colossal'.



İlk katta gördüğünüz gibi They're real Colossal'a fark atmış daha uzun ve gür gözüküyor.
They're real'ın fırçası gerçekten çok güzel tarıyor, kirpiklerinizin bir yelpaze gibi açıldığını görebiliyorsunuz.



İkinci katta ise performansları hemen hemen aynı.
They're real  Colossal' göre biraz daha gür ve siyah.
Ama uzunluk konusunda Colossal beklenmedik bir başarı sağlıyor.
They're real ile aynı hatta azıcık sollamışta olabilir ayrıca Colossal'ı sürdüğüm kirpiklerimin
yapı olarak diğerine göre birazcık daha kısa olduğunu belirtmek isterim ;)

Her ikisi de benim güdük kirpiklerimde çok güzel iş çıkartıyor :)
Ama artı ve eksilere gelirsek.

They're real; Kirpikleri çok güzel tarıyor, gürleştiriyor, uzatmada başarılı.
2. katı seri bir şekilde sürmek lazım çabuk kuruyor,
çok kuruduktan sonra sürmeye kalkışırsanız sonuç örümcek bacağı :)
Çıkarmak bir ölüm, bu sebeple günlük kullanım için pek uygun değil.
Zaten iki gıdım olan kirpiklerimin iyice zorlanmasını istemiyorum.
Ayrıca fiyat faktörü de var tam boyu 89 TL'ydi galiba tam hatırlayamadım.
Tam boyunun, seyahat boyunun fırçası daha iyi sonuç verdiği için
tercih edilmediğini okumuştum, seyahat boyu ise 39 TL.
Elimdeki bittiğinde daha iyisi çıkmazsa eğer seyahat boyunu özel günlerde
kullanmak üzere tekrardan satın alabilirim.

The Colossal Go Extreme!; Kirpikleri yapıştırmadan hacim verip uzatıyor.
Falsies'e aldattım kabul ediyorum :) Gerçekten hiç beklemediğim bir performansı var.
Eksileri; hepsinde var mı bilmiyorum ama
benimki maskarayı açtığınızda biraz plastik kokusu yayıyor.
Gün içinde ufak tefek dökülme yapabiliyor ama çok değil.
Tombul fırçası bir iki kez farımı bozdu ama alıştıktan sonra çok sıkıntı değil.
Uzun zamandır kullandığım günlük maskaram
Falsies Black Drama'yı tahtından etmeyi başardı :)
Fiyatı 21 TL.

Sonuç olarak Maybelline The Colossal Go Extreme! hep benimle kalacak,
Benefit They're Real ise bana şimdilik özel günlerimde eşlik edecek,
 o müthiş fırçası için kenarda bir seyahat boyu bulundurulabilir
ama pek eşsiz bir maskara olduğunu düşünmüyorum.

Herkese mutlu günler...

Tüm emekçilerin bayramı kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder