28 Mayıs 2015 Perşembe

Prozinc Summer Time Spray




Merhabalar,

Hafta sonu iyice yaklaşırken benim de dönüş tarihim geldi çattı.
Beni Instagram ve Snapchat'ten takip edenler bile 6 günlük bir Marmaris tatiline geldim.
Tüm şehirlerde yağmur etkisini göstermeye başladı bir kaç gün de bu şekilde devam edecekmiş.
Dün Marmaris te yağmurluydu, ama bugün çok şükür güneş yüzünü gösterdi.
Yarın döneceğim içim kendimi erkenden kumsala attım,
bu postu da size şezlongta deniz kenarında yazıyorum :))





İstanbul'da gerçekleşen blogger etkinliğimizde Prozinc Türkiye'nin bize hediye ettiği
Summer Time Spray de tatile benimle birlikte geldi.
Şampuan ve maskesini de tatil dönüşü güneşe maruz kalmış saçlarıma uygulayacağım.

Bu sprey güneşe maruz kalmadan önce, kalırken ya da kaldıktan sonra,
3 şekilde de uygulayabiliyorsunuz.
Saçların deniz tuzu ve güneş ışınları ile yıpranıp kurumasını,
matlaşmasını engelliyor.


Paraben ve alkol içermiyor, içeriğindeki argan ve keratin ile saçı parlatıp
yumuşatarak güçlenmesini sağlıyor.
Kokusu inanılmaz tatlı meyveli meyveli, ben elimden düşürmez oldum.
Kuru ve boyadan yıpranmış saçlara sahibim,
bu ürünün saçım için çok faydalı olduğunu en azından yazın gördüğü zararı
biraz daha aza indirgeyeceğini düşünüyorum.
Bunu günlük hayatta kullanmamanızı tavsiye ederim.
Saçları ıslatıyor ve birazcık yalı bir görünüm veriyor.
Kullanacaksanız da en azından uçlara uzaktan hafifçe sıkın.

Ben bu ürünü tekrardan kesinlikleee alacağım, plajlarda sağ kolum artık :)

Beni bu ürünle tanıştırdığı için Prozinc Türkiye'ye tekrar teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder