2 Haziran 2015 Salı

2015 Mayıs Favoriler



Merhabaa,

Mayıs'ı bitirip Haziran ile yaz aylarına geçmişken Mayıs'ta elimden neler düşmemiş bir göz gezdirelim hep birlikte.





Urban Care Shake N Repair bildiğiniz üzere satışa çıkana kadar oldukça merak konusu bir üründü.
Beni aldığıma hiç pişman etmedi bundan sonra da kesinlikle bittikçe alınacaklardan.

Uzun süre uçmayan kalıcı süt kokusu, verdiği yumuşaklık, kabarık saçlarda gösterdiği yatıştırıcı etkisi ile benim günlük rutinimin vazgeçilmezi oldu.
Saç rutinimin bir diğer ürünü ise Elseve Mucizevi yağ;
duştan önce maske olarak, nemli saça ve şekillendirmeden sonra
olmak üzere 3 şekilde uygulanabiliyor.
Şimdilik memnunum çok yoğun ağır bir yağ yapısı yok,
çok hoş hafif bir kokusu var ve benim işlemden sertleşip kurumuş saçlarımı
kesinlikle dize getirebiliyor.

Cilt bakımımda ise bu aralar en sevdiğim ürün Neutrogena Pore&Shine peeling jel.
Diğer peelingler gibi cildimde çok fazla gerginlik yaratmıyor,
tanecikleri tahriş etmiyor ve peeling sonrası sağlıklı bir matlık sağlıyor.
Kokusu da inanılmaz güzel peeling yaparken yüzümü yiyesim geliyor :))



Eğer beni Instagram'dan takip ediyorsanız,
h&m'in bu bronze pudrasının elimden düşmediği bilirsiniz :)
Hem bronzer hem allık niyetine kullanıyorum.
Pigmentasyonu orta karar, suratta çamur etkisi yaratmıyor :)
Işıltılı bir bronze makyajda harikalar yaratıyor.
Kırmızı ruj kullandığımda allıksız sadece bu ürünü kullanıyorum.
İndirimde 5 TL'ye büyük boyunu yedekledim bile, oldukça da bereketli.
Benefit'in Primping with The Stars setinden çıkan Girl Meets Pearl bu aralar en sevdiğim aydınlatıcılardan. İçinde ışıltılar bulunan pembe bazlı bir aydınlatıcı, yüzde çok doğal duruyor. Beyaz tenliler daha çok sevecektir bence.

Revlon Lip Butter'ların bu kadar ilgi görmesinin bir sebebi varmış meğer :)
Bu tarz nemlendirici bazlı rujlardan pek hoşlanmama rağmen Lip Butter'ı elimden düşüremiyorum. 
Şimdilik size çok fazla tüyo vermeyeceğim çok yakında sadece bu ürün için bir post gelecek.





Şimdi de size makyaj koleksiyonumun kemikleşmiş baş parçalarından söz edeyim biraz.
The Balm Nude Dude en sevdiğim paletim yaz-kış hem günlük,
hem gece kullanılabilecek renkler dolu bir palet.
Bitirdikten sonra tekrar alabilirim büyük ihtimalle.
Maybelline Master Precise Eyeliner'ı büyük ihtimalle yüzlerce defa paylaşıp söylemişimdir.
Bende siyah, kahve, yeşil ve lacivert olmak üzere 4 rengi mevcut.
Yoğunluğu ve siyahlığı ile günlük kullanım için çok uygun, oldukça kalıcı göz kapaklarım
pek yağlanmaz, bir de baz olunca sabahtan akşama kadar olduğu gibi kalıyor.
 Ne bulaşma, ne akma var bence mükemmel..
Color Tattoo'ları hepimiz çok seviyoruz.
Özellikle yaz ayları için çok pratik oluyor.
Bu dönemde elim sürekli On and On Bronze'a gitti.
Elimdeki tüm Tattoo'ların yorum ve swatchları da bu hafta yayınlanacak postlardan.
Ve son olarak en sevdiğim maskaram Maybelline Colossal Go Extreme,
evet itiraf ediyorum ilk başta iri fırçasından dolayı alışmam biraz zor oldu,
yüzüme gözüme bulaştırdım hep :)
Ama şimdi kesinlikle bir numaralı maskaram, bundan sonra
Benefit They're Real bile tatmin etmiyor diyebilirim.
Karşılaştırma yazılarını okumak isterseniz aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.



Benim Mayıs'ta en sevdiklerim sürekli kullandıklarım bu ürünlerdi.
Soru ve yorumlarını bekliyorum.
Siz de favorilerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen :)

Mutlu günler...

3 yorum:

  1. ürünler harikaa bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba tatlım bloğunu takibe aldım bnde beklerim bloğuma sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :) Bloğunu takibe aldım ben de beklerim :) Ayrıca H&M'in bronzer'ına ben de bayılıyorum <3

    YanıtlaSil