8 Haziran 2015 Pazartesi

Nyx-Transylvania



Merhabalarrr,

Tam da bu karanlık Pazartesi gününe uygun bir post sizlerle.
Nyx-Transylvania'yı yabancı bloglarda swatchlarını görüp ağzımı toparlayamıyordum.
E bordo ve mor tonlarına olan sevdam malum.
Aslında tam bir sonbahar-kış rengi ama @pelliniofficial 'da görünce kendimi frenleyemedim :)
Kendisine de buradan güvenilirliği için tekrardan teşekkürler.
Siparişimden bir gün sonra kargom sorunsuz ve hızlı bir şekilde bana ulaştı.
Instgram'da kendisini takip ederek Türkiye'de olmayan bir çok ürüne kolayca ulaşabilirsiniz.





Tabi bende sonbahara kadar bekleyecek sabır nerede :)
Hemen bir makyaj ile sizlere bu tatlışı tanıtmak istedim.
Ten makyajımda Loreal Studio Secret bazın üzerine Mac BB ve Loreal Skin Perfection'ı
karıştırarak uyguladım ve Rimmel London Stay Matte pudra ile sabitledim.
Göz bazı olarak Mac Painterly Paint Pot'u kullandım.
Garnier bb ile göz çevremi eşitleyip tüm makyaj bittikten sonra Loreal True Match'i uyguladım.




Far olarak tercihim The Balm-Balm Voyage paletinden B3 ve C1.
Bir de Flormarın ten rengi tekli göz farını kulllandım,
onu tüm ürünlerle birlikte aşağıda görebileceksiniz.




B3'ü göz çukuruma karıştırma fırçası ile iyice dağıttıktan sonra Flormar ten rengi farı
göz kapağıma uyguladım.
Göz pınarımı ve kaş kemiğimi aydınlatmak için ise C1'i kullandım.



Gelelim makyajın starına :)
Nyx-Transylvania siyah yakın mor-bordo tonunda likit bir ruj.
Tam olarak likit ruj değil de köpük-krem arası bir yapısı var.

Kokusu inanılmaz güzel vişneli brownie mi desem krem karamel mi bilemedim,
insanın yiyesi geliyor :)




Yalnız sürümü rengi ve yapısından ötürü biraz zor, homojen bir renk almakta çok zorlandım.
Ruj bazı ile kullanıldığı takdirde çok daha güzel sonuç vereceğini düşünüyorum.
Dudaklar kesinlikle peeling yapılmış ve nemlendirilmiş olmalı.




Renk gerçekten inanılmaz <3
Önümüzdeki sezon elimden düşmeyeceğine eminim.
Sadece bu ürün için bir lip primer alacağım.
Yapısı çok mat değil dudağı kurutmuyor. Üstünde de yazdığı gibi soft bir matlığı var.
Uzun süre kullanmadım ama pek kalıcı olmayacak gibi geldi, çok kolay silindi çünkü.
Ne olursa olsun renk için değer ama :)




Bu makyajla birlikte Benefit some kind a gorgeous fondöten ile kontürleme yapıp,
girl meets pearl'ü de aydınlatmada kullandım.
Allık tercihim ise pembe-bej tonlarında olan Mac-Blushbaby.




Kullandığım ten ve göz ürünlerinin hepsi bu şekilde.





Bu postla birlikte Nyx-Transylvania da şimdilik rafa kalkıp sonbahar aylarını bekleyecek.
Ama bir kış gelsiinn Transylvania rujum ve kireç beyazlığındaki suratımla
bir vampir edasıyla gezinicem ortalıkta :D

Şimdiden gözümü Transylvania'nın kardeşi Copenhagen'a diktim ama
içimdeki bordo aşkını bastırıp biraz daha yazlık renklere yönelsem iyi olacak gibi :)

Soru ve yorumlarınızı bekliyorum.
Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder