11 Haziran 2015 Perşembe

Revlon Lip Butter - Pink Lemonade




Merhaba,

Bugün Mayıs favorileri postumda da yer alan,
Revlon Lip Butter Pink Lemonade yakın markajda.





Bildiğiniz üzere Revlon yakın zamanda Watsons'larda satılmaya başlandı. 
Yabancı bloglardan da görüp merak ettiğimiz Lip Butterlar ilgi odağıydı.





Ben doğal hafif bir sıcak pembe Pink Lemonade'i tercih ettim.

Baklavalı tasarımıyla ambalajı çok sevdim.
Kapağın çantada açılması mümkün değil oldukça sıkı.
Kaldı ki kapak çıksa bile rujun açılmasına imkan yok,
minik bir kilit sistemi ile çevirdiğinizde tık diye yerine oturuyor.




Balm-ruj arası bir yapısı var.
Ama böyle bir ruj için çok güzel renk veriyor.
Bir şey yemeyince 3-4 saat civarı kalıcılığı var.
Yapış yapış gloss benzeri bir etkisi yok hiç bir şekilde rahatsız etmiyor.




Benim dudaklarım çok kuru ve çatlamaya müsaittir. 
Her gün peeling yapsam iflah olmazlar o derece.
Ama sorunlu dudaklarıma rağmen çizgilere dolma yapmadı.
Oldukça homojen ve sağlıklı bir görüntü veriyor.
Bronz tende duruşuna ise diyecek hiç bir söz yok :)





Revlon Lip Butter'lar ünlü olduğu kadar varmış gerçekten.
Ben inanılmazzz sevdim bir iki rengini daha edineceğim.
Yaz boyu Lip Butter'lar vazgeçilmezimiz olacak bence demedi demeyin ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder