3 Haziran 2015 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo 24hr



Eğer bir makyajkolikseniz bu posta dikkat!
Koleksiyonunuzda mutlaka bulunması gereken
Maybelline Color Tattoo'lar yorum ve swatchları ile sizlerle.


Color Tattoo işlevi, kalıcılığı ve renkleri ile Maybelline'in en iyi ürünlerinden biri kesinlikle.
İster göz makyajımız için baz olarak,
ister tek başına far olarak kullanmak mümkün.
Color Tattoo'ları fırça ile de uygulayabilirsiniz ama benim tercihim parmak ile uygulamak.
Krem yapıda ürünlerin parmak ile uygulandığında vücut ısımızın yardımı ile daha kolay yayıldığını ve daha homojen yoğun bir etki verdiğini düşünüyorum.

Gelelim bendeki renklerine ve bazlı-bazsız swatchlarına.


Eternal Silver-Eternal Gold

Bu iki rengi gece ve özel gün makyajlarımda kullanıyorum.
 Gözde baz olarak harika işlev görüyorlar.
Ya da bitmiş bir göz makyajına fırçanızın ucuna azıcık alıp, pıt pıt minik tamponlar halinde uygulayarak harika bir ışıltı katabilirsiniz.

Soldaki bazsız, sağdaki bazlı halleri.
Baz performanslarını inanılmaz arttırıyor.
Yoğun ışıltı tercihiniz ise bazla birlikte kullanmanızı öneririm.



On and On Bronze-Permanent Taupe

Yine soldaki bazsız, sağdaki bazlı halleri.
Bu iki renk daha günlük olarakta tercih edebileceğimiz renkler.
Bronze yaza biraz daha uygun, Taupe ise kışa.
Taupe rengini genellikle smokey göz makyajlarımda baz olarak kullanmayı seviyorum.
Tek olarak biraz zorlayıcı bir renk, risk almamakta fayda var :)

Bronze ise iki türlü de görevini çok iyi yapıyor.
En işlevli olan renk bu bence ister yoğun bir makyajda,
ister gece ister gündüz ya da sadece bir rimel ile birlikte,
her türlü güzel sonuç alabilirsiniz.

Bu ekibe bir de pembe olanı katmak istiyorum.
Ah bir de Türkiye'de olmayan Pomegranate'ye ulaşabilirsem
dünyalar benim olacak <3

Sizin favorileriniz hangileri mutlaka soru ve yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder