26 Mayıs 2015 Salı

Vaseline Spray Moisturiser



Merhabalar,

Bugün sizlere çok sevdiğim ve uzun zamandır kullandığım bir üründen bahsedeceğim.



Vaseline vücut losyonlarını çok uzun zamandır kullanıyorum.
Şimdiye kadar kakaolu ve aloe veralısını denedim.
Tam bu sarı renkli klasik olana geçmek istiyordum ki, sprey versiyonu çıktı.
Bir de Migros indiriminde 11 TL'ye bulunca hemen denemek istedim.




Derecelendirmeden de görebileceğiniz üzere oldukça hafif ,
spreyli olduğundan ötürü normal losyona göre biraz daha likit bir ürün.
190 gramlık bir şişede, şişenin ağız kısmında kapak yok çevirmeli kilit
sistemi var ki bence çok pratik.




Cildinizden 10 cm kadar uzaktan sıkıp elinizle hafifçe yayıyorsunuz.
Gerçekten çok çabuk emiliyor ve yumuşacık yapıyor.
Normal losyon biraz daha yapışkan bir his bırakıyordu ama bunda öyle bir şey yok.




Spreyli ve pratik oluşunu çok sevdim çünkü nemlendirme ritüelimi ciddi oranda kısalttı :)
Buraya kadar her şey çok güzel, zaten Vaselini çok uzun zamandır kullanıyorum,
normal losyonu bırakıp temelli olarak buna geçecektim.
Ama içeriğini okuduğumda bu görüşüm sarsıldı.




İçinde alkol ve paraben var.
Bu doğal içerik, testler ve sağlıklı yaşam konusuna son 4-5 aydır
hassasiyet geliştirdiğim için açıkçası önceden bir ürün alırken
hiç bir zaman içeriğine bakmıyordum. Bunu da indirimde dikkat etmeden aldım.

Vaseline gibi cilt bakım ürünleri üreten eski,
köklü bir firmanın bu konuya dikkat etmemesi can sıkıcı.
Aslında çok sevmiş olmama rağmen bittikten sonra anca bir umut formülü
yenilenirse alabileceğim bir ürün.

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder