6 Ağustos 2013 Salı

Shopping Mistakes #1


Herkese merhabalarrr :)
Bugün sizlere ruj kutumda yaptığım derin biirr inceleme sonucu farkettiğim hatamdan bahsedeceğim.
Kiii siz dee benimle aynı hataya düşmeyin :)

Hem benim dikkatsizliğimden hem de mağazalarda ki aydınlatmaların yanılgısından olacak rujlarımdan bazılarının birbirlerine çok benzer renkte olduklarını farkettim.

İlk 3lüm 2 Flormar 1 Rimmelden oluşuyor.
3ü de mavi alt tonlu soğuk bir pembe tonu.


R15 diğerlerine göre çok az miktarda daha koyu.
Mat bitirişli bir ruj ama dudaklarda kuruma yapmıyor, hafif nemlendiriyor.
Çok severek kullanıyorum.


101, R15'e göre biraz daha açık renkli, daha kremsi bir yapıda.
Bu rujun kötü yanı, garip kokusu ve çizgilere dolma yapması.


D32 lipstick ve lipgloss arası farklı yapıda bir ürün.
Sürerken dikkatli olmak lazım benim gibi ilk kullanımda bir lipstick edasında sürerseniz dudaklarınız bir bulamaçla kaplanması söz konusu :)
Yumuşak,kremsi,yağlı yapısı yüzünden ürünün deforme oluşu hoşuma gitmese de dozunda kullanımda dudakta duruşu gerçekten çok güzel.
Çizgilere dolma yada kurutma yapmadı.
Gloss yapısına rağmen yapış yapış olmayan hoş bir ürün.

Aşağıdaki swatchta renkleri ve yapılarını görebilirsiniz.
Dudakta çok daha açık renkte duruyorlar bunun altını çizmek istiyorum.


Bu karşılaştırmanın kazanını bence R15. Bu üçünü bitirdikten sonra alacağım R15 olur.
D32'yi de belki düşünebilirim R15'ten farklı olan yapısından ötürü.
Ama Rimmel London Kate Lipstick'i bir daha almayı düşünmüyorum.
Yapısından duruşundan hiç memnun kalmadımm.
Mağaza ışıklarının yanılgısı diyelim :))



Bir hata da bende ki şu mauve, leylak saplantısı :)
Nerde leylak tonlu bir ruj var ben gidip onu buluyorum.
Bu ikisi haricinde 2-3 rujum daha var onlarda leylak tonlular ama bunlar birbirine en çok benzeyenlerdi.


077-Asia.
210'a göre daha kahvemsi bir leylak, normal ışıkta biraz koyu kaldı açıkçası ten rengime göre.
Sürümü rahat çizgilere dolma yapmıyor.
Esmer ve buğday tene sahipler için daha tercih edilebilir bir ruj.


210 kremsi yapıda, nemlendirme oranı yüksek, çizgilere dolma yapmayan bir ürün.
077'ye göre daha pembemsi bir tonu var.


İkisi arasındaki farkı buradan da görebilirsiniz.
Bittiklerinde almayı tercih edeceğim 210- That's Mauvie olur.

Ama genel olarak hep soğuk, pembe tonlu rujları tercih ettiğimi farkettim.
Artık daha coral,şeftali,mercan gibi daha sıcak tonları tercih etmeye yöneleceğim bu konuda eksiğim var.
Sarı alt tonlu bir beyaz olduğum içinde bu tonları çok daha fazla yakışacağını düşünüyorum.

Ve aynı hataya düşmemek için de alışveriş yaparken yanımda tüm rujlarımın swatchlarını taşıyacağım sanırım :)

Sevgilerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder