19 Ağustos 2013 Pazartesi

Shopping #2



Merhabalarrr yine bir shopping postu daha :)
Çarşamba 21 Ağustos benim doğum günümmm :)
Şimdiden happy birthday to me :))
Çıkıp kendime bir kaç doğum günü cicisi bakayım dedim.

Hello everyone!
This Wednesday is my birthday :)
Happy birthday to mee! :)
I bought some birthday presents to myself :)


 Zara 'silk' parfümmm.
Çok hoş çiçeksi taze bir kokusu var.
Uzun zamandır gözüme kestirmiştim.
Tüm parfümlerimle yapacağım bir postun içinde yer alacak kendisi :)

Silk by Zara.
Silk is a floral, elegant fragrance.
Finally, i bought it ! :)
I will write a post with all my perfumes.


Alışverişin en sevdiğim parçasııı <3
Yeni sezondan maviş bir etek.

This is the best piece of shopping.
A blue skirt from Zara's new season.



Babamın doğum günü hediyesi.
Biraz tuzlu oldu yeni sezon olunca ama ne yapalım doğum günü çocuğu olmanın cilveleri :) 

My father's birthday present for me :)
Skirt is little bit expensive, but i'm the birthday girl after all. :)


Bu miniş Bershka'dan.
Yüksek belli şortlar ve uzun yırtmaçlı penye etekler için aldım bunu.

This crop top from Bershka.
I bought this for my high-waisted shorts and maxi skirts.


Çokta manidar oldu :D


Kolyelere dayanamayanlardansanız.
Bershkanın yeni sezon takılarına bir göz atın derim gerçekten ilginç şeyler var.

If you obsessed about necklaces,
Bershka's new season is completely for you!


Bu da benim sevgili eteğimin kabindeki ön gösterimiiii.
Nasıl ama sizce de hoş durmamış mı? :)

Finally, review of my lovely blue skirt :)
I love it <3


Hepsi için ayrı ayrı postlar gelecekk, yine çook çalışmam gerek çokk :)
Herkese sevgiler...

Mutlu ve güzel haberlerle dolu bir hafta olsun!
Have a nice week!

2 yorum:

  1. ama ben o t-shirtu ve etegi istiyorum ki ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller dimiii :) Bence kaçırma tatlım yeni sezonlar ama bir daha ki indirime kalmazlar gibi. Zara güzel etekler getirmiş bu sezon :)

      Sil