12 Ağustos 2013 Pazartesi

L'oreal Makyaj Temizleme Suyu



Merhabalar!
Bugün sizlere bu aralar gerek tv reklamları olsun gerek bloglar olsun sıkça görmeye başladığımız L'oreal'in makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim.


Tamamiyle kendi irademle watsons'ın bayram indiriminden 11tl'ye satın aldım.
Beni satın almaya iten şeyler 200ml'lik şişesi, durulanmaya gerek olmaması ve uygun fiyatı oldu.


Ürün benim alerjik cildimde hiç bir sorun yaratmadı.
Gerçekten de vaat ettiği üzere makyajımı ovalamadan 1-2 hamleyle çıkartabiliyorum.
Bazıları ürünün eyelinerı ve rimeli çıkaramadığından şikayet etmiş.
Ama bende hiç öyle bir problem olmadı hem de kullandığım yoğun bir gel eyeliner olmasına rağmen.


Ürünün yetersiz kalığı tek şey waterproof rimelim oldu. Su bazlı bir ürün olduğu için bunu normal buldum.
Suya dayanıklı ürünlerde çift bazlı 'göz' makyaj temizleyicileri daha etkili.
Göz makyaj temizleyicilerimden de daha önce bahsetmiştim yazısı için tık tık.


Ürünün tek kötü yanı şişeden pamuğa dökerken çok fazla dökülmesi.
Kullanırken şişeyi çok yatırmadan dökmeye dikkat edin.
Az miktarla bile çok güzel sonuç veriyor.



Benim değinmek istediğim nokta ürünün cildi gerçektende pürüzsüz hale getirip tertemiz yapması.
Makyaj çıkarma özelliğini zaten hepimiz biliyoruz.
Bu yüzden ciltteki etkisini gösterebilmek için ürünü sıfır makyaj cildime uyguladım.


Pamuktaki renk değişiminden gördüğünüz üzere ürün günlük hayatta gün içinde ciltte oluşan yağı, kiri olduğu gibi temizliyor.
Sonrasında ciltte tertemiz, pamuk gibi bir ferahlık bırakıyor ve bu saatlerce geçmiyor.
Ben L'oreal'in makyaj temizleme suyundan çok fazla memnun kaldım.
Göz makyaj temizleyicimin yanında ekstradan kullanmaya devam edeceğim.
Daha önceden ayrı bir yüz yıkama jeli kullanmama rağmen bu ferahlığı, hijyeni başka bir üründe bulamadım.
Umarım sizlere bir faydam dokunabilmiştir.

Sevgilerr... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder