13 Ağustos 2013 Salı

Flormar Black Dot



Merhabalarr!
Herkese mutlu haftalar diliyorum :)
Bugün blogda Flormar'ın yeni serisi 'Black Dot'tan BD01 var.
Seride 5 oje var. BD01 'gri' olan.


Açık gri baz üstüne minikler ağırlıklı olmak üzere siyah pullarla dolu bir oje.


Tek katta kullanılabilir ama 2 katta daha doygun bir görüntü elde etmek mümkün.
Noktalar bu şekilde kendini daha çok gösteriyor.


Serinin diğer renkleri pembe,yeşil ve 2 mavi tonu. Hepside pastel renklerdeler.
Ama beni en çok cezbeden bu renk oldu.
Herkesin zevkine göre değişir bu durum :)


Uzaktan bakıldığında oluşan desen biraz bıldırcın yumurtasını andırıyor değil mi?
Hahaha ben çok benzettim :))


Parlak bitişli bir oje ama pulların o pütürlü dokusunun biraz daha azalması adına top coat kullanılabilir.


Genel olarak ben ojeyi, duruşunu çok sevdim ve severek kullanacağım.
Flormarın kendi mağazalarından serinin tüm renklerini rahatça bulabilirsiniz.
Siz bu yeni seri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sevgilerr :))

2 yorum:

  1. çok beğendim bunu da neyse ki almıştım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) iyi günlerde kullanın :)

      Sil