10 Ağustos 2013 Cumartesi

Diadermine vs. Neutrogena


Merhabalar!
Bugün blogda bir karşılaştırma postu var.
Günlük bakım rutinlerimizin vazgeçilmez parçası 'göz' makyaj temizleyicisi.
Eğer benim gibi ten makyajından çok göz makyajı uyguluyorsanız kesinlikle ayrı olarak bir göz makyaj temizleyiciniz olmalı.

Genel 'makyaj temizleyicisi' adı altında olan ürünleri göz makyajı için yetersiz buluyorum, özellikle maskaralar konusunda.
Şimdi gelelim bu iki ürünümüze Neutrogena daha önceden kullanıp bitirdiğim ürün, Diadermine ise şu anda kullandığım ürün.

* Diadermine 125ml,  Neutrogena 162ml.

* İki üründe çift fazlı.

* Diadermine oldukça yağlı, Neutrogena'da oil free yazmasına rağmen yine bir miktar yağlılık var.


* Neutrogena waterproof ürünleri çıkarmakta oldukça başarılı, Diadermine'de ise bastırıp ovalamak gerekiyor çok uğraştırıcı.


* Diadermine gözleri tahriş ediyor. Bazı dönemler kızarıklık, kuruluk hatta göz kapaklarında şişlik bile yaptı.
Neutrogena ilk 2-3 kullanımda kızartmış ama cilt ürüne alıştıktan sonra hiç bir problem olmamıştı.


*Neutrogena az miktarla hemen sonuç veriyor bu yüzden çok bereketli çok uzun süre kullandım.



*Neutrogena Diadermine'e göre biraz daha pahalı ama kesinlikle verilen parayı hak ediyor.


Sonuç olarak daha iyisini bulana kadar ki hiç sanmıyorum Neutrogena benim
her zaman kullanacağım göz makyaj temizleyicimdir. :)
Diadermine'i bir daha asla tercih etmeyi düşünmüyorum.

Bol yazılı az fotoğraflı bir post oldu, umarım sıkılmadan okuyabilmişsinizdir ve sizi biraz olsun bu konuda aydınlatabilmişimdir :)

Bir sonraki postum tamamiyle kendi irademle Watsons'ın bayram indiriminde satın aldığım L'oreal'in 3 etkili makyaj temizleme suyu ile ilgili olacak.

Mutlu günlerr, sevgilerr.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder