31 Ağustos 2013 Cumartesi

Senden Önce Ben


Merhabalar bir jet postla karşınıızdayım :)
Planlanmamış tamamiyle kitabın etkisi altındayken yazılmış ani bir post bu.
D&R'da sürekli elimin gittiği, ama hep sonraya bıraktığım bir kitaptı 'Senden Önce Ben'...
Geçen gün büyük bir kararlılıkla gidip satın aldım.

Bugün de elimde okuduğum bir kitap vardı onu bitirip yeni kitabıma başladım.
Size hiç abartısız söylüyorum 9 saat boyunca sadece akşam yemeği için kalktım yerimden, 480 sayfalık kitabı elimden bırakamadan soluksuz okudum resmen.

Konusundan bahsetmeyeceğim büyüsü kaçmasın :)
Ama şunu açıklıkla söyleyebilirim ki bir kitap kurdu olarak çok sayıda kitap okudum.
Bu yüzden biri bana en sevdiğin, etkilendiğin kitap hangisi dese upuzun bir liste sıralamam gerekirdi, hiç birini ayıramazdım.
Şu anda bu soru yöneltilse cevap tek ve net 'Senden Önce Ben'...

Eğer bu postu okuduysanız yerinizden yavaşça kalkın ve en yakın kitabevine gidip bu kitaptan alın.
İnanın bana bambaşka bakacaksınız herşeye, hayatınız değişecek...
Sevgiler, mutlu akşamlar :)

1 yorum:

  1. Süper bir kitap. Bir solukta okudum.
    Bu kitaptan sonra Sarah Jio Yağmur Sonrası çok iyi gidiyor..
    Sevgiler...

    Yeni bloğum beklerim:)
    http://okurundunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil