19 Ağustos 2013 Pazartesi

Shopping #1


Ne kadar dikkat edeyim artık giderlerime desem illa alınacak bir şeyler bulup çıkartıyorum.
Ciddi bir fondöten karşıtı olduğum için çok uzun zamandır kullanmıyordum.

Ama bu aralar hem yüzümün vücuduma göre daha açık olması, hem de stres yüzünden alnımı kaplayan minik kabartılar beni bir fondöten ve pudra arayışına itti.


Gratisten merak etiğim 'Blender Makeup Sponge'dan aldım.
Beauty Blender kadar olmasa da iyi bir performansı olduğunu okumuştum.
Şimdilik beni idare edecek bir pudra fırçası aldım.
Bir de şu anda kullandığım maskara biraz masraflı olmaya başladığı için essence'in 'maximum lenght' maskarasını denemek için aldım.


Bir çok blogda Rimmel'in Stay Matte pudrasıyla ilgili övgüleri okumuştum.
O yüzden hiç araştırmadan direkt Rimmel'e yöneldim.
Olmuşken fondöten de Rimmel'den olsun dedim.
Su bazlı ve 12 saat parlama karşıtı oluşu da seçmem etken oldu tabi :)








Hepsinin yorum postu gelecek, değerlendirip sizler için tavsiye ettiklerimi yazacağım.
Bu ürünler arasında kullandıklarınız var mı?
Siz de deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

Herkese sevgiler...






2 yorum:

  1. stay matte pudradan ben de memnun kaldım yorumlarını bekliyorum,:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede postunu hazırlıyorum ilginiz için teşekkürler :)

      Sil