27 Temmuz 2013 Cumartesi

Flormar Glitter - GL09


Merhabalarr!
Artık favori ojelerimden biri olan, kalbimin en güzel köşesine taht kurmuş Flormar Glitter serisinden GL09 ile karşınızdayım :)

 Kendisi tam bir 'aşkk' kızlarr :))
Şeffaf zemin üzerine turkuaz, fuşya ve mor simlerden oluşuyor.
Renklerin birbiriyle uyumu harikaa yenilesi bir oje :)
Fotoğraflarda olduğundan daha parlak şıkır şıkır bir görüntüsü var.

Şu bildiğimiz tabirle 2 kat uygulanmış 'rakı beyazı' üstünde de denedim ama açıkçası açık renk baz üstündeki görüntüsünü pek hoş bulmadım en azından bana göre değil :)
Füme, siyah, lacivert, mor vb. koyu tonlarda oje kendini daha çok gösteriyor bence.
Ben Pastelin 13 numaralı füme ojesini tercih ettim.


Yaz aylarındayız ama nedense elim yine hep koyu ojelere gidiyor, ayrı bir zaafım var :)
Pastel 13 numarayı uyguladıktan yüzük parmaklarıma 2 kat GL09 uyguladım.
En son olarakta NYC turbo dry top coat uyguladım.
Ojenin duruşunu ilk fotoğrafta daha net olarak görebilirsiniz.


Bence Glitter serisinin en güzel ojesi GL09.
Renkler bir harika, simlerle de hiç problem yaşamadım hiç bir dökülme, kopma olmadı.
Tüm tırnaklara da uygulanabilir ama ben sadeliği sevdiğimden tek tırnağa süs olarak uygulamayı tercih ettim.
Benden bu ojeye yıldızlı 10 :))

2 yorum:

  1. Pastel ojenin üzerine çok yakışmış glitter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde inanılmaz hoşuma gitti normalde duruşu çok daha ışıltılı fotoğraflar tam olarak yansıtamadı. Çok teşekkürler :)

      Sil