25 Temmuz 2013 Perşembe

Maybelline Drama Gel Eyeliner VS. Essence Gel Eyeliner


Bu post çookk uzun zamandır beklemedeydi.
Tatilimi de yaptım bir güzel yenilenip geri geldim.
Bundan sonra tamamiyle mesleğime ve bloğuma odaklıyım :)


Tam bir gel eyeliner müptelası, dipliner,marker vb ürünlerin karşıtıyım.
Bir çok kişiye daha zormuş gibi gözükebilir.
Ama ben eyeliner uygulamalarının rahatlığını fırça uygulamasıyla gel eyelinerlarda buldum.

Kullanıp test ettiğim iki üründen bahsedeceğim size.
Birincisi essence'in kullanıp bitirdiğim gel eyelinerı.
Maybelline'inkine göre daha yoğun kıvamlı sürümü biraz daha zor.
Yanında ekstradan satın aldığım fırçasından da hiç memnun kalmadım.
Çok kısa sürede yapısında bozulmalar, fırçanın tüylerinde ayrılmalar meydana geldi.


Maybelline-drama gel eyeliner ise kesinlikle sürümü çok rahat, yapısı daha kremsi, fırçayla birlikte göz kapağınızda kayıp gidercesine sürümü güzel olan bir eyeliner :)
Fırçasından oldukça memnunum düzenli olarak temizliğini yapıyorum, tüylerinde hiç bir bozulma meydana gelmedi şimdiye kadar.
Maybelline'in kavanozu essence'inkine göre daha küçük ama inanılmaz bereketli bir ürün aylardır kullanıyorum yarılayamadım bile :)

Bence Maybelline Drama Gel Eyeliner ile ilgili tek sorun pigment eksikliği.
Bir sürüşte o asıl kömür karası siyah rengini alamıyorsunuz.
Swatchta da gördüğünüz üzere aralarındaki renk farkı var.Maybelline daha mat ve açık essence'e göre.

Yine de Maybelline benim tercihimdir. Bu kavanozu bitirdiğimde ikinciye geçmeyi düşünebilirim.
Loreal ve Mac'in de eyelinerlarını denemek istiyorum onlara da yönebilirim.

Sonuç olarak gel eyeliner kullanmak istiyorsanız ve bunda yeniyseniz.
Hem bütçe açısından uygun hemde kullanım ve performans açısından rahat ve kaliteli bu ürünü tercih etmenizi öneririm.

Herkese güzel günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder