26 Mart 2015 Perşembe

Rose-Gold Eye Make-Up


Merhaba!
Havalar ne kadar dengesiz olsa da Nisan'a az kaldı bahar çok yakınn :)

Sezon farketmeden kullanmayı sevdiğim bir göz makyajı bugün sizlerle...
Gül kurusu tonlarını her zaman tenime yakıştırmışımdır, bir de altın eklendi mi ortaya oldukça romantik, vintage bir görüntü çıkıyor.



Bu makyaj için The Balm Nude Dude paletinden Flirty ve Feisty, Maybelline Color Tattoo- Eternal Gold ve The Balm Balm Jovi paletinden Iron Maid-In renklerini tercih ettim.

Ten makyajına pek ağırlık vermiyorum bu kısmı atlıyorum hep o yüzden. Göz makyajına başlamadan önce kaş kalemi ile kaşlarımı doldurup Mac Painterly Paint Pot'u baz olarak tüm göz kapağıma uyguladım.



Baz iyice yerleştikten sonra Nude Dude'dan Feisty ile crease bölgemi belirginleştirdim. Feisty'yi çok seviyorum, sabahları makyajlarımda hep elim ona gidiyor. Bitecek diye ödüm kopuyor :)
Eternal Gold'u parmağım ile göz kapağımın üzerine dağıttım. Krem farları fırça yerine parmakla uygulamayı tercih ediyorum. Bu tarz yoğun ürünler vücut ısısı ile birlikte daha güzel dağılıyor bence.
Eternal Gold'un üzerine Iron Maid-in geçerek altın rengini iyice pekiştirdim.
Sıra geldi bu iki rengin karışmasına, altın ışıltılı gül kurusu rengi ile Flirty bu iş için biçilmiş kaftan gerçekten. Karıştırma fırçası ile farların birleşim noktasına Flirty'yi iyice dağıtarak uyguladım.



Eyeliner'ım her zamanki gibi Master Precise, gözümün içine de Flormar'ın beyaz göz kalemini uyguladım. Göz makyajlarımda genelde zaten biraz iri olan gözlerimi bu şekilde vurgulayarak dikkati gözlerde toplamayı tercih ediyorum.


Allık olarak yine elimden düşüremediğim pembe-bej allığım Mac- Blushbaby'yi kullandım. 
Yine her mevsim kullanılabilecek joker bir ton.

Dudaklarda ise Loreal'in Nude serisinden JLo's Nude var.
Nude rujlarım arasında tahtı kaptı, ilk sırada :) Tonu, sürümü, nemlendiriciliği her şeyini çok seviyorum. Ama ne yazık ki her kremsi rujun kaderi olduğu üzere bu da çok fazla kalıcı değil.



Bu arada mascara olarak Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama'yı kullanıyorum.
Önceden Max Factor False Lash'i kullanıyordum, hemen hemen aynı performansta olduklarından Black Drama'ya geçtim.
Benim gür ama güdük kirpiklerimde oldukça başarılı, daha iyisine geçene kadar en iyisi bu şimdilik :)

Şimdilik sakin, naturel tonlarda takılıyorum. Çok yakında bahardan aldığım enerjiyle çıldırmaya başlarım büyük ihtimalle.
Daha renkli makyajlar da yolda yani :)

Yorum ve sorularınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

Mutlu, bol güneşli günler!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder