28 Mart 2015 Cumartesi

Makyaj Çantamda Ne Var?



Merhabalar,

Haftasonu geldi tam gezeceğiz derken güneş yine kendini gizledi.
Havanın bize kastı var resmen :(

Hazır böyle çayımızı, kahvemizi almış Cumartesi keyfi yaparken, birlikte makyaj çantamı karıştıralım.




Tatlış makyaj çantam Bershka'dan, sezon başında 19 TL'ye almıştım.
Günlük olarak el çantasında taşımalık,
ihtiyacım olan bir kaç ürünü yanımda bulundurabilmem için ideal bir boy.




Beauty Formulas'ın makyaj temizleme padleri ile yeni tanıştım ve çok memnunum.
Tam çantada taşımalık, ani misafirliklerde kurtarıcı, göz yakmıyor, tahriş etmiyor, makyajı hiç zorlamadan çıkartıyor. E daha ne olsun!

Banat seyahat fırçam, mini kolonyam ve Blistex Med Plus lip balm'ım
yanımdan hiç ayırmadıklarımdan.
Dudaklarım kurumaya fazlasıyla meyilli olduğundan Med Plus'sız yaşayamıyorum.

Mesai sonrası bir programım varsa eğer makyaj çantama
mutlaka eyeliner ve bb kremimi de ekliyorum.
Uzun süredir Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner'ı kullanıyorum.
Sabah'ın 6 buçuğunda kalkan, çalışan bir bayan olarak en büyük yardımcım, çok pratik.
Üçüncüsünü satın aldım, ayrıca elimde 2 farklı rengi daha mevcut.

Concealer makyaj çantalarının vazgeçilmezidir zaten, bu elimdekini bitirmeye çalışıyorum.
Pek ısınamadık birbirimize çok fazla kalıcı ve kapatıcı bulmadım kendisini, Loreal True Match'e bir şans vermeyi düşünüyorum.

Göz içimi aydınlık kullanmayı sevdiğimden beyaz bir göz kalemi her zaman benimle.

Real Techniques allık fırçam ve Mac Blushbaby allığım <3 ben.
Blushbaby her sezona yakışan natürel pembe-bej joker bir allık, ama çok fazla taktım bu aralar dibi gözükmeye başladı :(
Baharla birlikte şeftalilere yönelip favori allığımı biraz olsun rahat bırakacağım :)


Benim bu aralar makyaj çantamın içeriği bu şekilde, elbette gün geçtikçe güncellenecek ve yeni postlarda tekrardan yerini alacaktır :)

Sizin makyaj çantanızda neler var?
Soru ve önerilerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Mutlu Haftasonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder