13 Mart 2015 Cuma

Flormar Alışverişi




Merhabalar,

Geçenlerde yaptığım minik Flormar alışverişine göz atalım bugün.


Basit nail art uygulamalarını arada ben de denemeyi seviyorum
ama şimdiye kadar hiç profesyonelce yönelmediğim için nail art fırçalarım bantlarım yoktu. Genellikle internet üzerinden sipariş verildiği için almak gibi bir hevesim de olmadı açıkçası.
Flormar'ın bir dönem çıkardığı nail art serisinden ojemin fırçasını kullanıyordum. :)
Bu dotting pen ve brush'a denk gelince nail art hevesim geldi.
İkisinin de tanesi 4,90 TL.
Bir de 12,90 TL'lik bir set varmış ama ona denk gelemedim.
 Özellikle dotting pen ile bir nail art denemesi yapmak için sabırsızlanıyorum. :)


Bir çok markanın quick dry top coat'unu kullandım ama şimdiye kadar essence'in ki kadar başarılısı çıkmadı karşıma.
Bu seferde Flormar'ın top coat'una şans vereceğim.

Yeni çıkan CC serisinden 003-nude pink'i de sırf rengine bayıldığımdan aldım :)
Bu seri tırnak renginin eşitlenmesi için baz olarak üretilmiş, bunun dışında 3 rengi daha var.


Bu dudak kalemi ise bahar için stok, bu tonları artık bol bol kullanacağız bahar çok yakınn :)

Sizin Flormar'da favori ürününüz hangisi yorum bırakmayı unutmayın.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder