30 Mart 2015 Pazartesi

Manikür Ritüeli


Herkese merhaba,

Pazar günü dinlenildi, tüm bakımlar yapıldı ve yepyeni bir haftaya başlandı.

Siz de benim gibi kuzuyu kurda emanet etmek yerine kendi işinizi kendiniz görmeyi seviyorsanız bu post oldukça hoşunuza gidecek :)


Manikürümü  kendim yapabilmek için watsons'tan bir manikür seti edinmiştim.
2 sene oldu sanırım bu seti alalı ama her yerde bulabileceğiniz bir şey zaten.


İlk etapta tırnaklarımı kesip istediğim modelde törpülüyorum. 
Ben her zaman küt kullanmayı seviyorum.



Geniş bir kaseye ısıttığım suyu, iki sıkım anti bakteriyel sabunu ve bir kaç damla limon suyunu ekliyorum.
Limon bildiğiniz gibi asidik yapısı ile beyazlatma özelliğine sahip, diş ve tırnak beyazlatmada en doğal yöntem.



Tırnak etlerim yumuşayana kadar ellerimi teker teker bu suyun içinde bekletiyorum. 



Yumuşayan tırnak etlerimi güzelce kesebilmek için diplere doğru ittiriyorum. 



  Sıra geldi kesme işlemine şu pense alışmak birazcık sancılı bir dönem ama alıştıktan sonra oldukça kolay, kimseye ihtiyacınız kalmayacak.
Ben de az kendimi kesip biçmedim, arada yine kaçırıyorum çaktırmayın ;)
Hissederek gidip dikkatlice tek bir seferde tüm eti almak çok güzel bir sonuç veriyor. 
Kaçırır ve etinizi kanatırsanız manikürünüz bitince mikrop kapmaması için ellerinizi kolonyalamayı unutmayın.


  Etleri kesip sıkıntılı yerleri de rötuşladıktan sonra Rival de Loop'un bu el peelingi ile nazikçe, çok fazla bastırmadan peeling yapıyorum.




Kalyonun tırnak ve tırnak eti bakım yağı uzun süredir benimle, düzenli kullanımda sonuç veriyor. 
Benim tırnak çevrem çok fazla kuru, bu yağ sayesinde dengeyi sağlayabiliyorum. 



  Yağ ile besleme işleminden sonra vaselinle yumuşatma aşamasına geçiyorum. 
Ben vaselinin bu yeni kavanozlu bebek için olan çeşidini kullanıyorum.
Hassas bir cildim olduğu için bebek ürünleri bana çok fazla güven veriyor :)


Son olarak yine Rival de Loop'un krem ve maske'sini ellerime bolca uygulayıp bir kaç dakika beklettikten sonra iyice yediriyorum.
Manikür ve bakımımız bittii, artık eller oje sürümüne hazır!



Bu sefer klasik bir seçim yaptım. 
Kırmızı oje beyaz ellerde bir ayrı güzel duruyor sanki. 
Ojem: Flormar 369-Addicted Red

Mutlu, bakımlı haftalar! :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder