20 Mart 2015 Cuma

Pembe-Mor Göz Makyajı


Merhaba,
Bugün sizlerle Linda Hallberg'den ilham alarak yaptığım bir makyajı paylaşacağım.
Makyajın tamamiyle aynısını yapmadım, hoşuma giden pembe ve morun bir arada kullanılışıydı.



Linda daha canlı ve ışıltılı tonları tercih etmiş ben tercihimi daha derin, koyu renklerden yana kullandım.





Crease bölgesine gölgelendirme için H&M far paletimden bu koyu pembe rengini seçtim.
Bu palet milattan önceden kalma resmen 4 sene önce İtalyadayken almıştım hala kullanıyorum :)




Mac Painterly Paint Pot ile baz hazırlığımı yapıp, seçtiğim farı crease bölgesine uyguladım.
2. aşamada seçtiğim mor tonunu göz kapağımın üzerine far fırçası ile güzelce dağıttım.
Göz makyajında en önemli olan şey renkler arası geçişlerdir.
Karıştırma fırçama her iki fardan da azar azar alıp 2 farın birleştiği noktayı yavaş yavaş dağıtarak renklerin birbirleri ile kaynaşmalarını sağladım.



Seçtiğim mor far da yine İtalya'dan aldığım artık bir çoğumuz haberdar olduğu sevilen marka KIKO'ya ait bir ürün.
Aşırı pigmentli bir ürün değil, ambalajındaki kopkoyu görüntüsü sizi korkutmasın.
Morun içindeki pembe ışıltılar Pembe-Mor konsepte de oldukça uyum sağladı aslında. :)


Makyajın daha ışıltılı olması ve boyut kazanması için göz kapağımın tam ortasına aşağıda görmüş olduğunuz The Balm'ın Balm Voyage paletine ait A3 isimli gümüş rengi farı uyguladım.
Mor ve gümüşü birleştirerekte alt kirpik diplerimi belirginleştirdim.

Eyeliner'ım her zamanki gibi Maybelline Master Precise, gözümün içinde ise Flormar'ın beyaz göz kalemi var.



Bu tarz renkli ve gölgeli makyajlarda en önemli noktalar renklerin kaynaşması ve doğru oranda kullanımı. Renklerin az olduğunu düşündüğüm yerleri bir süre daha besleyip karıştırma fırçam ile 
iyice dağıttım ve sonuç bu.



Yanaklarda The Balm Cabana Boy var, ruj olarak ise MAC Pink Plaid'i sürüp üzerine gloss uyguladım.



Çok sevdiğim bir makyaj oldu, daha fazla renkli makyaj denemeleri yapacağım sanırım.
Keşke bir de gerçekte olduğu gibi ışıltılı, canlı gözükse fotoğrafta, asıl haline bayıldıımm.
Pembe, lila, mor tonları her ne kadar renkli gözlere ait olsa da ben kahve gözlere de çok yakıştırıyorum.
Siz göz makyajında en çok hangi tonlardan hoşlanıyorsunuz?
Yorumlarınızı paylaşmayı ve blogu takibe almayı unutmayın!

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder