31 Mart 2015 Salı

Mart'15 Bitenler


Mart'ın son gününden günaydınlarrr,

Bu ayı da bitirip sıcak havalara doğru geçerken bir de bu ay bitirdiklerime bakalım.




Listerine Zero'yu uzun zamandır kullanıyordum. Genel olarak memnunum diğeri biraz zorlayıcı benim için, o kadar sıkıntıya girmeye gerek yok bence :) Hem Zero'nun içinde alkol de yok kendisiyle iyi anlaşıyoruz. 
Zeroyu bitirmeden merak edip yeni çıkan 6 etkili Total Care Zero'yu almıştım.
Ekstra bir etki göremedim açıkçası, ayrıyetten Zero'daki o ferahlığı, hijyeni hissedemedim gibi geldi. Olumsuz bir etkisini de görmedim ama ben yine de normal Zero'ya geri döneceğim.


Rimmel London'ın Match Perfection hem concealer hem highlighter olan bu ürününü uzun süre kullandım, fazla bereketli çıktı. Kullanırken oldukça memnundum ama beni ultra memnun da etmedi. Hayatımın kapatıcısı falan değil yani. Bundan sonra Mac Select Moisturecover'a geçtim ama ne yazık ki hiç memnun kalmadım. Kalıcı değil, kapatıcılığı da aydınlatıcılığı da yüksek değil ne işe yaradığı hiç belli değil ı-ıh sevmedim bir daha almam. Şimdiki hedefim Loreal True Match Concealer, hakkında olumlu yorumlar çok ben de denemek istiyorum. Belki Rimmel Match Perfection'ı da elimde bulundurabilirim.

Maybelline The Falsies Black Drama'yı uzun zamandır kullanıyorum. Max Factor False Lash ile hemen hemen aynı performansta. The Colossal Volume Express'i yazın kullandım, waterproof olduğu için almıştım. Fena değil ama kuruması çok zor ve tam kurumadan denize girdiğinizde akma yapabiliyor. Tekrardan almam büyük ihtimalle.
Black Drama'yı tekrar alacağım ama başka maskaralar da denemek istiyorum bir yandan.


Ve gelelim bir daha hiç alınmayacaklara.
Down Under Naturals Argan Yağı süründü resmen bitmek bilmedi. Elimdeki bu tarz yağların hepsini bitirip Urban Care'in ürünlerine geçeceğim.

Bioflex burun bandını Cettua'yı bulamayınca almıştım. Bir daha asla almam çünkü hiç bir işe yaramıyor. Gözenek temizlemeyi bırakın burnumda durmadı bile.

NK Express Fast Dry Top Coat, senin kuruma hızına, parlaklığına hayran kaldım bu konuda bir numarasın, ama ojelerimin soyulmasına sebep olmak? :O
İşte bu yüzden artık benimle değilsin canım.

Mascara ve kapatıcı için önerileriniz varsa yorum olarak bırakın lütfen, yardımınıza ihtiyacım var :) 

Mutlu günler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder