12 Ekim 2015 Pazartesi

Carrot Care



Günaydınlarr!

Yoğun geçen yaz döneminin hasarlarını onardığımız,
kendimizi yenilemeye aldığımız bir dönemdeyiz.
Tabi şimdiye kadar Carrot Care ile tanıştıysanız bir adım öndesiniz.
Ben bu şampuana yaz ortasında başlayıp , eylül sonunda dibini gördüm.
Yanlış işlem görmüş hasarlı saçlarımı biraz olsun sağlıklı tutup koruyabildiysem
Carrot Care'in bu seti de bunda payı olan ürünlerden biri.




Şampuan ve saç kreminden oluşan set, aynı formda bir ambalaj içinde geliyor.
Aynı zamanda grafik tasarımcı kimliğimle yorumlayacak olursam; logo,
konsept, ambalaj olsun her şeyiyle çok güzel bir kurumsal kimlik yaratmışlar bence :)
Ürün içeriğindeki havuç özü ve çeşitli vitaminler ile,
yumuşak, ışıltılı ve hızlı uzayan saçlar vaad ediyor.
Ayrıca içerisinde saça zarar veren maddelerden biri olan tuz bulunmuyor.

Özellikle brezilya fönü sonrası şampuan arayışında olanlar için,
Carrot Care'in bu seti tam bir nimet.




Gelelim ürünlerin bendeki etkilerine.
Ürünü yaz döneminde düzenli olarak kullandım ve dibini görüp
bu şekilde yorumlarımı yazmak istedim.

Öncelikle içerikteki havuç özlerinin saçı besleyip, parlattığı aşikar.
Saçlarım boyalı ve kuaför tarafından yanlış işlem uygulandığından
oldukça yıpranmış durumda.
Bu sebeple yaz ayları 2 senedir benim kabusumdu,
zaten kuru olan saçlarım iyice kırılıp kopmaya müsait bir hale geliyordu.

Ama bu yaz Carrot Care ile daha sorunsuz bir yaz dönemi geçirdim,
saçlarım yazı daha az oranda zararla atlattı.

Hızlı uzaman konusuna gelirsek, evet bu dönemde saçlarım daha hızlı uzamaya başladı.
Fakat saçlarımdaki hasarlı bölgeyi gidermek için çok sık kestirdim ve
çok fazla yağ bakımı yaptım bunun sadece Carrot Care etkisi olduğunu sanmıyorum.
Bunların hepsini düzenli yaptığımdan kaynaklanan bir şey bu.

Arınma için iki kere uygulamak yeterli,
köpürmesinde de bir problem yok fakat saçlarımın diğer şampuanlara
oranla birazcık daha hızlı yağlandığını farkettim.

Bir diğer eksi ise şişenin sonuna geldikçe ürünün çok fazla sulanması,
son dönemde o kadar akışkandı ki elime alıp saçıma götürene kadar yarısı dökülüyordu.
Çalkaladım acaba dibe falan mı çöktü diye ama neden sulandığını anlayamadım.






Bir iki kusur dışında Carrot Care'in bu setini çok sevdim,
test edildi onaylandı! :)

Kesinlikle tekrardan kullanacağım bir ürün,
özellikle yaz aylarında bu set dışında bir alternatif düşünemiyorum.
Özellikle tatlı havuç kokusuna bayıldıımm.

Herkese mutlu haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder