29 Eylül 2015 Salı

Moshos Garden



Herkese merhaba!
Bugün sizlere geçen ay gelen ama elimdeki ürünlerden dolayı deneyimlemeye
yeni başladığım bir paketten söz edeceğim.

Moshos Garden'ın maske ve kremlerini severek kullanıyordum.
Gelen bu paketle ise tüm merak ettiğim ve ihtiyacım olan Moshos ürünlerini
deneyimleme fırsatı bulacağım.
Sırasıyla hangi ürünler gelmiş inceleyelim.



Amber&Rose Clay Mask sizlerin de bildiği üzere Moshos Garden'ın yıldızı ürünü.
Memnuniyet oranı çok yüksek ve hakkında güzel yorumlar okuyordum.
Ben Argan&Aloevera olanı kullanıyordum bakalım aralarında nasıl bir fark olacak.




Maske gözenekleri ve ölü hücreleri temizleyerek cildi yumuşatıp, ışıltılı bir bitiş sağlıyor.
Maskenin yoğunluğuna göre az bir miktar su katıp uyguladıktan sonra,
kuruyup sertleştiğinde durulayarak çıkarmak yeterli.
Bu işlem için bir sünger edinmenizi tavsiye ederim zira önceki maskeden de deneyimlediğim
üzere bu kısım biraz meşakkatli olabiliyor :)





İşte en merak ettiğim ürünlerden biri,
Hot Cloth Facial Cleanser.
Görevi bizim micellarla temizleme jelleriyle temizlediğimizi
sandığımız cildimizi köküne kadar arındırmak.




Diğer ürünlere göre farklı olan özelliği ise sıcak havlu ya da ped ile temizleniyor olması.
Yeterli ürün cilde uygulandıktan sıcak suyle ıslatılmış havlu veya ped ile dairesel
hareketlerle temizleniyor.
Sonucu ise arınmış pamuk gibi bir cilt.
Denemek için sabırsızlanıyorum.






Sweetheart yüz ve eller için kullanıma uygun günlük nemlendirici.
İçindeki kara yulaf ve diğer bitki özleri ile cildi besleyip,
yumuşatmayı vaat ediyor.






Grande Soothing Toner.
İşte bu da deneyimlemeye en hevesli olduklarımdan biri.





İçeriğindeki aloe, myrtle, calendula gibi bitki özleri ile
cildi dinlendirip, gözenekleri sıkılaştırmayı vaat ediyor.





Brow&Lash Care yağı ise benim için en işlevli ürünlerden biri.
Kirpiklerim sık ama kısa olduğu için
arada badem ve hint yağını karıştırıp
kullanırdım, üşenmediğim zamanlarda :) 
Artık bu yağ ile her gece yatmadan önce
kaş ve kirpiklerimi besleyip etkisini
gözlemleyeceğim. 

 


Moshos Garden her şeyi düşünüp tam ihtiyaçlarıma göre bir paket hazırlamış.
Buradan tekrar çok teşekkür ediyorum.
Moshos Garden zaten sağlıklı ürün içeriği ve hayvanlar üzerinde test yapmayışı ile
kalbimi kazanmış ve severek kullandığım bir marka, bu ürünleri de zevkle deneyimleyip bendeki etkilerini sizlerle tekrardan paylaşacağım.

Eğer siz de Moshos Garden ürünlerini deneyimlemek isterseniz;
bu güzel ürünlere www.moshosgarden.com'dan ulaşabilirsiniz.

Bizi Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder