24 Eylül 2015 Perşembe

Modagram.com ve Loreal ile Bayram Makyajı 1-Aile Ziyaretleri

                     



Merhabalar,

trendyol.com ve modagram.com iş birliği ile naturel tam sonbaharlık, bayramda
aile ziyaretlerinde de kullanılabilecek bir makyaj sizlerle.







Kullandığım tüm ürünler Loreal Paris <3.
Bu makyaj için pembe, mürdüm tonlarını tercih ettim.
Sonbahara en fazla kullandığım renk mürdüm diyebilirim.
Özellikle sarışınlara ve beyaz tenli kumrallara,
kahverengi gözlere çok ama çok yakışıyor.





Ve başlayalımm!
İşte kullandığım ten ürünleri.




İlk etapta nemlendirilmiş temiz cilde Nude Magique CC Cream ile cildimdeki
düzensizlikleri eşitleyip pürüzsüz ve canlı bir bitiş elde ediyorum.



Lumi Magique Light Infusing Foundation'ı sünger yardımı ile uygulayarak cildimde
full kapatıcılık sağlayıp adeta porselen gibi bir ten elde ettim.
Ne çok mat ne parlak cildimi oldukça canlı gösterdi bu ikili.
Göz altı için kapatıcı tercihim ise True Match Concealer Ivory.
Bunu uzun süredir kullanıyorum.
Hem yüksek kapatıcılık hem aydınlık sağlayan, çizgilere dolmayan
nadir ürünlerden biri.



True Match the powder ile de ürünleri sabitleyip bölgesel yağlanmanın
önüne geçtim.



Ten kısmını bitirdikten sonra 2. etap göz makyajı.
Far olarak tercihim Loreal Color Riche-Eau de Rose.



Alt soldaki renk ile crease bölgesini belirginleştirip en koyu renk ile derinlik ve gölge verip,
üst sağdaki rengi göz kapağıma uyguladıktan
sonra en açık renk ile de göz pınarlarımı aydınlattım.



Siyah eyeliner ile keskin bir görüntü yakalamak yerine,
daha yumuşak ve buğulu bir görüntü yakalamak istediğimden,
Loreal Super Liner-Mat Matic-Deep Violet'ı eyeliner şeklinde dağıtmadan uyguladım.



Mascara olarak tercihim ise False Lash Wings Intenza.
Kirpiklerim sık ama kısa olduğundan bu şekilde false lash etkisi sağlayan
mascaralar her zaman tercihim.


Ve son dokunuş!

Loreal le blush- rose pastel ile yanaklarıma hafifçe renk verip romantik,
hanım hanımcık bir etki yakalamaya çalıştım.
Son olarak en sevdiğim nude rujlarımdan Loreal Color Riche JLo's Nude
ile de makyajımı tamamlıyorum.

Bu makyajda kullandığım tüm ürünleri modagram.com 'dan
satın alabilirsiniz!

Herkese iyi bayramlarrr!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder