31 Ekim 2015 Cumartesi

modagram.com ve Loreal İle Halloween Makyajı - Cat Woman



Herkese Merhaba,

modagram.com ve Loreal Paris Türkiye iş birliğe ile hazırladığımız
pratik bir Halloween Cat Woman makyajı sizlerle.







Ben bu makyaj için yukarıdaki ürünleri seçtim.
Kullandığım ürünlerin hepsine modagram.com 'dan sahip olabilirsiniz.




İlk olarak ten makyajı ile başlıyorum.

Infallible 24h fondöten ve Lumi Magique primer ile makyajım için
hem mat hem sağlıklı bir zemin hazırlıyorum.




Göz altlarım ve yüzümde aydınlık vermem gereken alın çene ve burun gibi noktalara
True Match Concealer'ımı uyguluyorum.


Konu kedi gibi gözlere sahip olmak ise, bence makyaja kesinlikle bronz tonları hakim olmalı :)
Benim göz makyajım için tercihim Loreal Smoky Palette- Beige Trench.



Bronz tonu tüm crease bölgeme uygulayıp,
toprak tonu ile kaş kemiğimi ortaya çıkarak şekilde oval bir gölge veriyorum.
Aynı rengi göz kapağımın iç taraflarına da uygulayarak derinlik katıyorum.




Eyeliner için tercihim Loreal Super Liner Gel Intenza.




Eyeliner'ımı ince ve kuyruklu bir şekilde uyguladıktan sonra,
far paletimdeki açık ton ile göz pınarlarımı iyice belirginleştirip,
toprak tonlu renk ile göz pınarımı genişleterek kirpik diplerim boyunca uyguluyorum.

Gözler için son dokunuş False Lash Superstar Mascara.
Baz ve mascaradan oluşan iki taraflı bu ürün ile,
yoğun ve uzun kirpikler elde ediyorum.




Allık oalrak tercihim mevsime uygun doğal tonlardaki Le Blush-145-Rosewood.
Son dokunuş için ihtiyacım olan ise makyajımı öne çıkartacak,
iddialı bir ruj: Color Riche-J Lo's Pure Red.





Rujun rengine ve yapısına bayıldım!

J Lo's Nude'u da uzun zamandır severek kullanıyorum.
Şimdi kız kardeşi de ona eşlik edecek :)





Ne çok mat ne parlak yapıda,
dudakları kurutmuyor, aksine nem katıyor.
Ki benim her daim kup kuru olan dudaklarımda bile harika durdu :)




Dilerseniz makyajınızı burada bırakıp çarpıcı gözler ve iddialı dudaklar ile,
geceye damganızı vurabilirsiniz.




Ha ben yine çarpıcı olayım ama birazcık daha kedilik katalım diyorsanız,
ihtiyacınız olan tek şey eyeliner ile bir kaç dokunuş.
Bıyıklar için minik noktalar ve dudaklarla birleşen minik bir kedi burnu :)



Bu da yetmedi daha iddialı bir şey lazım diyenlerdenseniz,
Kırmızı rujumuzu silip üst dudağımızı eyeliner ile çerçeveleyip dolduruyoruz.
Ve alt dudağımıza nude bir ton uyguluyoruz.




İşte Cat Woman makyajımız hazır!
Hangi şekilde kullanmak istediğiniz size kalmış!
Basit ürünlerle güzel bir makyaj yaratabilmek sizin elnizde.



Bu makyaj için kullandığım tüm ürünler
modagram.com'da!

Sürpriz projeler için bizi takibe almayı unutmayın!

INSTAGRAM



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder