28 Ekim 2015 Çarşamba

Göz Makyajına Hazırlık - Kaş Şekillendirme



Herkese merhabalar!

Yine yeni bir haftaya başlangıç yaptık,
bol bol güzel haberlerin bizi beklediği heyecan dolu bir hafta olsun!

Bir makyajın benim için en önemli kısmı göz makyajıdır.
İyi bir göz makyajına dahip olabilmek için de güzel bir zemin hazırlamak gerek.
Bugün size makyajı öncesi göz çevremi nasıl makyaja hazırladığımdan bahsedeceğim.







Göz makyajının homojenliğini koruyabilmesi ve gün boyu kalıcı olabilmesi için ilk adım olarak bir far bazı kullanmak şart.
Baz olarak benim tercihim The Balm-Put a lid on it.
Hafif yapılı, iğne ucu kadar bir miktarla tüm göz kapağına yetebilen, ama bir o kadar da işinin hakkını veren bir baz.
Göz makyajıjı gün boyu yerine sabitliyor,
oldukça da bereketli çok uzun süre yetiyor bir tüp.
Bazı durumlarda göz kapağımdaki tenk tonlarını eşitlemek için ise Flormar'ın bu benim tenime uygun gelen tekli farını kullanıyorum.



İyi bir zemin hazırladıktan sonra sıra kaşları şekillendirmekte.
Kaşlar yüze anlam katan, ifadeyi güçlendiren en önemli öğe bence.
Sadece güzel şekillendirilmiş kaşlar ve doğru mascara uygulanmış kirpiklerle bile günü kurtarabilirsiniz.

Ben kaşlarımı doldururken kaş kalemi kullanıyorum.
İlk adımda kaşımı tarayıp, alt hattını belirleyecek bir çizgi çiziyorum.
İkinci adımda ise bu alt hattan yukarı doğru çok baskı uygulamadan dağıtarak doldurmaya başlıyorum.




Kaşın doğal durması için üst hattın keskinliğini dağıtarak daha seyrek bir görüntü yakalıyorum.
Yine kaşlarımı tarayarak boyanın dağılıp 
iyice kaşlarla bütünleşmesini sağlayıp,
Rimmel London-Brow This Way kaş maskarası ile hafifçe kaşların üzerinden geçerek sabitliyorum.

Son adım ise daha temiz, aydınlık ve belirgin bir görüntü yakalamak için kaşı rötüşlemek.

Kaş fırçama çok az miktarda concealer alıp kaşımın alt hizası boyunca kaşlarıma bulaşmamasına dikkat ederek bir hat çiziyorum.
Aynı işlemi kalın üst hizası boyunca da yapabilirsiniz.

Fırça ve parmak yardımıyla concealerı dikkatlice yediriyorumm ve tüm işlemlerim bitmiş oluyorr!

Bu son adımı günlük rutinimde değil daha özel makyajlar yaptığım zaman uygulamayı tercih ediyorum.

Umarım güzel bir göz makyajına 

1 yorum:

  1. put a lid on it benim de çok sevdiğim ürün. http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil