26 Kasım 2015 Perşembe

L.A Girl Pro Conceal HD



Herkese merhaba,

Yeni bir haftayla daha Kasım ayını da bitirmek üzereyiz.
Bunlar gördüğümüz son güzel havalar ne yazık ki, bol bol tadını çıkartmak lazım :)

Bugün sizlere bir çoğumuz için merak konusu olmuş, 
yerli-yabancı bir çok blogger arasında popülerlik kazanmış L.A Girl Cosmetics Pro Conceal'dan bahsedeceğim.





Bendeki rengi 'porcelain' yani en açık renk.
Açıkçası alırken tereddüt ettim çok mu açık gelir diye, porcelain
ve light ivory arasında kalmıştım.
İyiki böyle bir seçim yapmışım çünkü porcelain tam oldu,
hatta tenimden minicik bir tık daha koyu diyebilirim.
Benim beyazlığımın normal bir seviyede olmadığı bir kez daha kanıtlanmış oldu :)




Ürün 8 gramlık bir tüpte geliyor, ucu fırçalı.
Tüpü sıktıkça ürün fırçaya geliyor ve bu şekilde rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz.
İlk kulanımda tüpün içinden bir miktar su aktı,
sebebini bilmiyorum ama başkalarının da yaşadığını duymuştum.
İlk kullanımdan sonra bir daha bu problemi hiç yaşamadım.




Ürünün kapatıcılığı gerçekten çok yüksek, en azından bana göre öyle :)
Yorgunluktan oluşan hafif morluklar dışında bir problemim yok,
ekstra almadan fırçada kalan ürünle bile makyajımı tamamlayabiliyorum.
Çizgilere dolma gibi bir problem de yaşamadım.



Loreal True Match ile birlikte L.A. Girl Pro Conceal da makyaj
koleksiyonumun demirbaşlarından olacak gibi gözüküyor.
Porcelain dışında bir de koyu renk satın alıp kontür denemesi yapmak istiyorum.  

Bence ürünle ilgili tek kusur içinde paraben bulunması,
performansı kesinlikle harika.

Bu ürüne @pelliniofficial instagram hesabından ulaşabilirsiniz.

Beni instagram'da takip etmek içinse=> @talkaboutbeauty(buraya tıklayın)

Herkese mutlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder