15 Aralık 2015 Salı

Farmasi BB Cream & BB Lipstick



Herkese merhabalarr!

Bugün sizlerle Farmasi'den gelen bu 2 ürünle ilgili deneyimlerimi paylaşacağım.
Öncelikle tekrardan firma yetkililerinin tatlı notuna ve ilgisine çok teşekkür ederim.




İlk olarak daha önceden de görüp merak ettiğim 7in1 Beauty Balm'dan bahsedeceğim.
Çeşitli yağlar, vitamin, silk protein, kolajen ve spf15 barındıran içeriği dikkatimi çekmişti.
Beauty Balm dediğin böyle olur bence, 
buradan bir artı kazandı.
İçinde paraben bulunmuyor bu da önemli bir nokta benim için.




Benimkinin rengi Light to Medium.
Günlük makyajlarımda bb olarak sürekli bunu kullanıyorum artık.
Yapısı hafif yüzde ağırlık yapmıyor.
Cildi nemlendiriyor, özellikle kış aylarında t bölgemde kuruyup soyulmalar meydana geliyor. Nemlendirici etkisi bu kuru görüntünün önüne geçti.
Ciltte parlama yapmıyor, bence tüm cilt tiplerine uygun bir ürün ama bunu tabiki kendi cildinizde deneyimleyip görmenizde  fayda var.
Kısacası bittiğinde tekrar almayı düşüneceğim bir ürün.




BB Lipstick ilk kez karşılaştığım bir ürün,
gördüğümde oldukça meraklandım açıkçası ilk etapta bu canlı pembe renk beni biraz korkuttu :)






Bu rujun 10 parmağında 10 marifet desek yeri :)
Dudakları nemlendiriyor, onarıyor, yumuşatıyor ve spf15 ile güneşe karşı koruyor daha ne olsun :)




Yapısı tam ruj ve balm aradı bir kıvamda.
Rengine bakmayın hafif pembelik veriyor çok yoğun bir ton değil.
Özellikle hafta sonları cildimi dinlenmeye aldığım günlerde tercih ettiğim bir ürün olmaya başladı.
Bendeki rengi 'Pink Berry'.

Ürünler böyle güzel çıkınca diğer renkli kozmetik ürünleri de merak konusu olmaya başladı benim için.
Ben Farmasi'yi çok sevdim :)

Mutlu günler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder