12 Kasım 2015 Perşembe

Mac Rujlarım


Herkese merhaba!

Hayatta herkesin mutlaka bir tutkusu,
belki de koleksiyonerliğe kadar dayandırdığı bir takıntısı vardır :)

Henüz koleksiyonerliğe girmese de,
bugün size benim tutkumdan bahsedeceğim.
Mac rujlar :)


Renk skalasını, yapı ve kalıcılıklarını çok seviyorum.
Tabi bu söylediğim her mac ruj için geçerli değil.
Uygun fiyata alıp alıp kullanmadığım bir sürü rujum var.
Ben de onlara verdiğim gereksiz parayı kısıp detoks yaparak elimdeki rujları mac'e çevirmeye karar verdim.
Tabi bu çılgınlık boyutuna ulaşmasın diye bir sınır da koydum, her ay kendime beğendiğim 1 mac ruju hediye ediyorum :)

Gelelim bendeki renklere.




Koyudan açığa doğru gideceğim.
İlk iki renk benim hayatımda sürdüğüm ilk koyu renkler, onlar sayesinde alıştım.

Diva: Yoğun kırmızımsı bordo olarak geçiyor, mat yapılı ama bildiğimiz matlar gibi değil benim dudaklarım aşırı kuru olmasına rağmen pek bir problem yaşamıyorum.
Sürümü rahat, dudak kalemiyle kullanmak daha güzel sonuç veriyor, ama kalemsiz uyguladığımda da herhangi bir dallanma, taşmayla karşılaşmadım.

Ruby Woo: Mavi alt tonlu kırmızı. Hepiniz onu tanıyorsunuz, Rihanna ile birlikte ruj iyice ikonikleşti.
Retro Matte kategorisinden yani matın da matı.
Ruby Woo biraz kuruluk yapıyor, sürümü de meşakkatli kat kat geçmek gerekebiliyor bu aşırı kuru mat yapısından dolayı.
Ama bu sebeple kalıcılığı da yüksek ve kalemsiz uygulanabiliyor.
Tabi bu saydıklarımın hiç biri ondan vazgeçmeme sebep değil<3

Twig: Kahve tonlu pembe, gül kurusu. Tam sonbaharlık bir ruj. Saten bitişli,  dudak kalemi ile uygulamakta fayda var biraz taşma yapabiliyor. Yapısından dolayı  diğerleri gibi çok çok kalıcı değil.
Nihayet ülkemizde de satışa başlanan Mehr ile yakın sayılırlar.

Pink Plaid: Kirli mavi pembe. Mat seriden, soğuk tonlu bir pembe.
Açıkçası benim için çokta vazgeçilmez bir ruj değil, bittiğinde tekrar aşmayı düşünmem özellikle de dupe'unu bulduktan sonra :)
Ayrıca dişleri biraz sarı gösteriyor bu özellik de sevmediğim yanlarından biri.



Creme Cup: Açık mavi pembe, cremesheen yapılı.
Çok sevdiğim rujlardan biri, ayrıca ilk mac rujum <3
Bence her mevsime yakışan bir ruj yaz kış elimden düşürmüyorum.
Özellikle sıcak yapısından dolayı bu mevsimde yaptığım kızıl tonlu
makyajlarla harika gidiyor bence.
Bittiğinde kesinlikle tekrardan alırım.

Real Doll ve Notice Me: Bu iki ruju Elca Store'dan 16 TL gibi komik bir fiyata aldım.
İkisi de lustre yapılı.
Tam baharlıklar.
Özelikle Notice Me'nin smokey göz makyajına farklı bir hava katacağını düşünüyorum.
Tekrar alırmıyım derseniz pek sanmıyorum bu kadar uyguna bulduğum için aldım açıkçası muadili bulunmayacak ürünler değil.
Notice Me'yi çok seversem beellkiii :)




Rujların swatchları da yukarıda gördüğünüz gibi.
Ben bu postu hazırladıktan sonra bir de Fashion Revival katıldı ekibe.
Onun divayla birlikte hazırlanmış swatch'unu da
instagram(talkaboutbeauty) hesabımda bulabilirsiniz.

Minik koleksiyonuma yeni katmak istediklerim de; Faux, Honey Love, Heroine, Relentlesly Red, Media, Smoked Purple.

Bakalım bir sonraki mac rujum hangisi olacak :)

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder