8 Temmuz 2015 Çarşamba

H&M Allıklar



Herkese merhaba,

Bildiğiniz gibi bir süre önce H&M kozmetik bölümünü yenileyeceği için
elindeki tüm ürünleri oldukça uygun fiyatlarla elden çıkarmaya başladı.


Far paletleri ve rujlara denk gelmek ne yazık ki mümkün olmadı :)
Bronzer ve allıklara ise hala ulaşmak mümkün
ellerinde sağlam bir stok varmış :)

Ben ilk alışverişimde çok sevdiğim bronzerımı yedekleyip bir de
allıklardan Tawny Rose'u almıştım.
Daha sonra allığın performansından memnun kalıp 3 TL
olmasının hatırına 3 rengini daha aldım :)

Şimdi hep beraber renkleri inceleyip sizin için bir rehber oluşturalım.




Sugar Coral: Adı üzerinde coral yani mercan tonlarında bir allık.
Coral bütün tenlere yakışan bir renk bence,
ama en güzel kombinasyon ise yazın güneşten yanmış bronz ten ile olacaktır :)




Tawny Rose: İçinde çok hafif altın parıltılar bulunduran
bej alt tonlu bir gül kurusu.
Yani benim gibi kendine pembeyi yakıştırmayıp,
toprak tonları ile de ölü gibi olmayı istemeyenlerin en sevdiği renk :)
Daha çok sonbahara yakışacak bir renk ama günlük kullanımda
benim elim en çok bu allığa gidiyor.




Sweet Rose: Tawny Rose'a göre daha pembe ve canlı bir allık.
İçinde mürdüm ışıltılar da var biraz.
Canımın nadiren pembe çektiği günlerde
tercihim Sweet Rose :)




Dazzling Peach: Şeftalinin her tonuna hastayım,
Dazzling Peach de uçuk hafif ışıltılı bir şeftali tonu.
Esmer tende hiç şansı yok buğday tende de soluk kalabilir ama beyaz ten için biçilmiş kaftan :)




Swatchları da bileğimde görmüş olduğunuz gibi hepsinin içinde
minik minik ışıltılar var kesinlikle rahatsız edici değil.
Sweet Rose burada göründüğünden biraz daha mor-mürdüm tonları barındıran bir renk,
Tawny Rose ise daha gül kurusu.




Pigmentasyon ve kalıcılıkları fiyat oranına göre oldukça iyi,
ma geçirdiğimiz bu ultra sıcak günler illaki bu performansı etkileyecektir bu sizi yanıltmasın.

Ambalaj tasarımı sade, sağlam ve kullanışlı, pek bir tozutma problemleri de yok.

Allıkların adetinin 3 TL olduğunu düşünürsek yedeklemeye değer,
e paraben de içermiyor daha ne olsun :)


Herkese mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder