27 Temmuz 2015 Pazartesi

Real Techniques Fırçalar ve Kullanımları



Herkese günaydınnn!
Biraz aradan sonra yine birlikteyiz.
Hayatımın biraz özveri gerektiren yoğun bir dönemindeyim.
Alışıp düzenim oturunca postlar da düzene girecek elbette.

Gelin şimdi birlikte bende bulunan Real Techniques fırçaları ve
kullanımlarını inceleyelim.








Bu üçlüyü Real Techniques Türkiye'ye ilk geldiğinde Migros'tan almıştım.
En baştaki 'blush brush', benimle her yere gelen sevgili allık fırçam <3
Bir fırçanın ne kadar çok sevilebileceğini bu fırça ile öğrendim.
Tüyleri yumuşacık, oldukça homojen ve doğal bir görünüm için harika bir fırça,
tüylerinde dökülme de yaşamadım.
Yalnız bu fırça ile sadece toz allıkları uygulamaya dikkat.

Ortadaki ise 'expert face brush', bu fırça ile tüm ten ürünlerini uygulayanlar var
ama ben bu fırçayı en çok kontürleme, bronzer, highlighter gibi dar bir alana uygulayacağım ürünler için tercih ediyorum.
Bu fırça ile yapacağınız dokunuşlarla makyajınıza kesinlikle profesyonel bir görüntü kazandırabilirsiniz.

BB krem, fondöten ve likit-krem allıklar için ise en sevdiğim fırça 'stippling brush'.
Bu fırça sayesinde ürünü homojen ve doğal bir şekilde uygulayabiliyorsunuz.
İşin püf noktası fırçayı çok sürtüp bastırmadan hafif tampon
hareketlerle gezdirerek uygulamak.





Starter Set genel olarak makyaja ilk başladığınızda ihtiyaç duyacağınız temel
göz makyajı fırçalarından oluşan bir set.
Bu seti ben Gratis'te anneler günü indiriminde 50 küsür gibi bir fiyata almıştım sanırım.
İndirimleri takip etmenizde fayda var.
Yukarıdan aşağıya isimleri;
Deluxe Crease Brush - Base Shadow Brush - Brow Brush - Pixel Point Eyeliner Brush - Accent Brush.





Benim en çok kullandığım ikili Crease ve Base Shadow.
Base Shadow ile tüm göz kapağıma farımı tampon hareketlerle uygulayıp,
Deluxe Crease ile gölgeleme ve dağıtma işlemini kusursuzca gerçekleştiriyorum.




Brow ve Eyeliner'ı pek kullanmadım henüz.
Accent'i ise kirpik diplerime far uygulamada ve hatalı yerlere müdahale etmede
oldukça başarılı buluyorum.


Genel olarak bu set benim için çok başarılı,
Real Techniques kalitesi beni yanıltmadı her zamanki gibi.

Makyaja yeni yeni başladıysanız, indirimlerde bir çok markaya göre
daha uygun fiyata elde edebileceğiniz donanımlı bir set bu konuda
tavsiyeme gönül rahatlığıyla uyabilirsiniz.


Herkese mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder