4 Ocak 2015 Pazar

Be My Year!


2015'in ilk postuyla merhabalar,

2014 umarım acısıyla, tatlısıyla gülümseyerek anacağınız bir yıl olmuştur.
Benim için mutluluklar olduğu kadar zorluklarla da baş ettiğim bir yıldı.
Yeni gelen yılın bizim yılımız olabilmesi için sadece dilemek yeterli değil bence, geri de bıraktığımız yılın bize kattıklarını özümseyip adımlarımızı buna göre atmak, yaşadıklarımızdan pay çıkarıp daha iyisi için çaba göstermek benim için çok daha gerçekçi bir eylem.

Takvimler 31 Aralık'tan 1 Ocak'a  geçtiğinde değişen hiç bir şey olmuyor en nihayetinde :)

Umarım 2015, 2014'ün bize kattıklarıyla biraz daha büyüdüğümüz, en azından artık aynı hatalara düşmeyeceğimiz bir muhakeme yeteneğine kavuştuğumuz, çevremizdeki gülen yüzlere, dostlara yenilerinin eklendiği, sağlığımızın ve sevdiklerimizin kıymetini bildiğimiz bir yıl olur.


Hazır yeni bir yıl yeni planlardan söz açılmışken, size yeni yılın minik bir kurtarıcısından bahsedeyim.
Kendimi bildim bileli beni bir dalgınlığım, unutkanlığım hep vardı.
Ve bu günlük hayatta işleri yoluna koymakta zorlanmama yol açmıştı.
Bir arkadaşımın tavsiyesi sayesinde ben de kendime minik, sevimli bir ajanda edindim.




Remzi Kitabevi'nde bulunan bu sevimli ajanda 'Peter Pauper Press' adında 1928 senesinden beri üretim yapan bir firmaya ait.
Birbirinden güzel çeşitleri var 3 tane arasında kararsız kalmıştım, bu baykuşlu minişi seçtim.




Bu ajanda sayesinde buluşmalarımı unutmuyorum, planlarımı daha düzenli bir şekilde yapıyorum, regli döngümün kontrolünü elimde tutabiliyorum.



Hayatımı oldukça kolaylaştıran bu ajanda 16 aylık yani 2014'ün Eylül'ünden başlıyor.
Günlerin sayfa sayfa olmaması da çantada taşınabilmesi açısından avantaj sağlıyor.
Ben Aralık'ta aldım o yüzden bir kaç ayım boş kaldı ama oraları da alacağım notlar için kullanacağım.

Siz de böyle bir yardımcıya ihtiyaç duyuyorsanız, Remzi Kitabevi'nden 29,90 TL'ye temin edebilirsiniz.

Herkese mutluluk, sağlık dolu yıllar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder