26 Kasım 2014 Çarşamba

Winter S.O.S


Bir kış sabahından tekrar merhabalar!

Kasım ayıyla birlikte  kış iyice etkisini göstermeye başladı.
Dondurucu soğuklar kapımıza dayanmışken, en değerli varlığımız cildimizin kışı en iyi şekilde atlatması için önlem almaya başlamak gerek.

Sizlere bugün cildimin nemini korumasında en büyük yardımcılarımdan bahsedeceğim.

Öncelikle kışın cildimizin en büyük düşmanı sıcak su, cildi ve saç derisini kurutarak nemi yok ediyor.
Dayanabileceğimiz kadar soğutulmuş suyla duş almakta büyük fayda var :)

Duş aldıktan sonra ilk işim vücudum tamamen kurumadan hafif nemliyken Johnson's Baby yağı ile vücudumun nemi hapsetmesini sağlamak. Nemi yüksek oranda tutmak için bu işlemi vücudunuzu tamamen kurulamadan hemen uygulamak çok önemli bir püf noktası.

Bir kaç dakika bekleyip vücudum yağı emdikten sonra Vaseline Essential Moisture Light Feeling Lotion ile nemi maximum'a çıkarıyorum.
Önceden kakaolusunu da kullanmıştım ama aloe vera'lı ile kendimi daha ferah hissediyorum.



Günlük hayatımın en kıymetli parçası ''Blistex Med Plus''.
Bu zamana kadar Nivea'nın binbir çeşidini, maybelline baby lips'i, blistex'in de bir çok çeşidini denedim ama hiç biri Med Plus'ın yerini dolduramadı.
Gerçekten bu lipm balm'sız bir gün geçiremiyorum, geçirdiğim takdirde dudaklarım hemen kurumaya ve soyulmaya başlıyor.
Bu derdimin tek dermanı, ayrılmaz parçam gerçekten :)
Çokta bereketli bir sene boyunca beni idare etti. Her kış yenisini alıyorum, bu kış ta yine bir tek Med Plus benimle olacak :)
Daha önceden aldığım ve elimde kalan Blistex Daily Lip Conditioner'ı da şimdilik kuruyan burun kenarlarıma kullanıyorum. Ama bittikten sonra bir daha benimle olmayacak.




Kış aylarının en önemli yardımcılarından biri de hiç şüphesiz ki Vaselin.
Marka yakın zamanda ambalajlarını ve formüllerini değiştirdi bildiğiniz üzere.
Kullandığımız klasik vaselin artık bu şekilde kavanozlarda, yanılmıyorsam iki çeşidi daha vardı.
Ben baby vaselin'i tercih ediyorum :)
Topuk, dirsek, diz kapağı gibi kurumaya oldukça müsait bölgelere bunu kullanıyorum.
Özellikle haftada 2-3 gece topuklarınıza vaselin uyguladıktan sonra havlu çorap giyip yattığınız takdirde, ertesi sabah yumuşacık topuklara sahip olacaksınız.



Kullandığım onlarca el kremi arasında Nivea Deniz iğdeli ve E vitaminli el ve tırnak bakım kremi favorim oldu. Yeni bir tanesi gelene kadar şimdilik en iyisi bu :)
Neutrogena da bu işin en iyilerinden ama şu an elimde olan kremin yapısı bana çok yoğun geldiğinden ekstra bakım isteyen durumlarda destek olarak kullanıyorum.

Nivea'nın nemlendirmesini ve kokusunu çok seviyorum. Her daim kuruyan tırnak etlerime de çare olduğunu düşünüyorum.
Tırnak etlerim için kullandığım bir diğer ürün Kalyon tırnak ve tırnak eti bakım yağı.
Senelerdir benimle, düzenli kullanımda yanıt veren bir ürün bittiğinde kesinlikle yenileyeceğim.


Umarım sizler için faydalı bir post olabilmiştir.
Siz kışı hangi ürünlerle geçiriyorsunuz? Ben de önerilerinizi bekliyorum.

Sevgilerle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder