6 Ocak 2015 Salı

Note Cosmetics Nail Polish


Günaydın!

Bugün blogda bu aralar oldukça popüler olan Note Cosmetics ojeleri var.
Herkesin gözdesi olmaya başlayan ojeleri bir de ben deneyeyim dedim.
Her rengine ulaşmak ne yazıkki biraz zor ben şimdilik rossmann ve cosmo home'da rastladım.
Boynerlerde de satıldığını biliyorum ama mağazada standını bulamadım ne yazık ki.
İstediğim renklerin tümüne ulaşabilmek için boyner online'dan sipariş vermeyi düşünüyorum.
Rose Dust ve Fuschia almayı düşündüğüm renklerden.

Gelelim Rosmann'dan aldığım renklere.

05-Sand Beige


Göründüğünden çok daha tatlı bir bej tonu, kalın fırça sayesinde sürümü oldukça rahat.
Fırçayı kısa ve rahatsız bulanlar olmuş ama ben sürerken pek bir problem yaşamadım.
Sans Beige fransız manikürü için ideal bir oje.
Aldığımdan beri manikürümün vazgeçilmezi oldu :)


44-Ametist



Ametist oldukça canlı, metalik bir magenta.
Işığa göre renk değiştiriyor. Kimi zaman mor kimi zaman fuşyaya daha yakın.
2 katta opaklık elde edilebiliyor ama metalik etkisinden ötürü sürerken dalgalanmalar olmamasına dikkat etmek gerekli.

43-Oil Green




Adından da anlaşıldığı üzere tam bir metalik petrol rengi.
Ametist gibi 2 katta opaklık sağlamak mümkün.

Ametist ve Oil Green daha çok nail art yapımında kullanacağım renkler.
Metalik renkleri base olarak kullanmayı pek sevmiyorum, ışıltısız renkler daha çok tercihim :)

Note Cosmetics ojelerini şimdilik başarılı buldum.
Fırçasını sevdim sadece kısalığından ötürü koyu renkleri sürerken bir miktar dikkatli olmak gerekli.

Diğer renkleri de deneyip Note Cosmetics'i incelemeye devam edeceğim.


Mutlu günler :)

1 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinden geliyorum canım sayfanı izledim bana da bekliyorum :) Sevgiler :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil