21 Eylül 2014 Pazar

Sole Mate



Selamm yine benn, uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

Uzun derken yaklaşık 9 ay gibi bir süreden bahsediyorum :)
Hiç bir mazeret sunmayacağım sadece bundan sonra daha aktif bir blog sizlerle olacak bunun sözünü veriyorum sadece.




Havaların serinlemeye başlamasıyla sonbahara geçiş yaptığımız şu günlerde mevsime yakışır tapılası bir ojeyi sizlerle paylaşayım dedim.

'Sole Mate'



Sole mate, koyu mürdüm-bordo arası bir renk.
Essie'nin kataloğunda da deep plum purple olarak geçiyor.
İçinde hafif bir morluk olsa da bordoya daha yakın bir renk bence.






Maxi brush sayesinde sürümü oldukça rahat, 2 katta opaklık sağlamak mümkün.
Top coat kullanmadığım halde parlaklığını 4 gün boyunca korudu ve uçlarda hiç bir aşınma olmadı.
Bozulmadığı halde artık sıkıldığımdan ben silmek zorunda kaldım :)




Ben sole mate'yi boyner indiriminden 19 TL'ye almıştım.
Şu anda aklından 'elbet bozulacak, bir ojeye bu kadar para vermeye değer mi?' diye geçirenler için şunu söyleyeyim; essie ise her türlü değer.
Ojeyi ne zaman aldığımı hatırlayamıyorum bile 9-10 ayı aşkın bir süre olması lazım, ama ojenin kıvamında hiç bir bozulma olmadı, sürümü ilk günkü gibi.


Siz de benim gibi bordo ve mürdüm tonlarının müptelası iseniz,
bu tonlar dört mevsim vazgeçilmeziniz ise 'Sole Mate' kesinlikle koleksiyonunuzda bulunmalı!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder