28 Eylül 2014 Pazar

NK Fast Dry Top Coat




Dinlenemeden hiç bir şey anlamadan geçen bir hafta sonu sonrasında yeni bir iş günü, yeni bir hafta!
İstanbul'un 5 dk'lık yolu yarım saatte götüren trafiğine sövmeden geçen tek bir anım yok sanırım.
Her şey bir yana ömründen çalınan saatlere üzülüyorum.

Anadolu yakasında oturup Avrupa'da çalışmak büyük bir sabır işi gerçekten.
Kendime ayıracak doğru düzgün vakit bulamadan yine kendimi ofiste buluveriyorum.



Hal böyle olunca da özellikle biz çalışan hatunlar günlük hayatı kolaylaştıran, vakit kazandıran yardımcılara ihtiyaç duyuyoruz.
Fast Dry Top Coat'lar benim vazgeçilmezim. Onlar olmadan iş güç koşturmacasında bakımlı ellere sahip olmak tam bir kabus :)

Uzun süredir Essence'in fast dry top coat'unu kullanıyordum. Gerek kuruma süresi gerek parlaklığı çok memnun olduğum bir üründü. NK express hakkında olumlu yorumlar okuyunca ona da bir şans vermek istedim.




NK Express Fast Dry Top Coat'un ince formda bir fırçası ve oldukça akışkan bir yapısı var.
Kuruma süresi inanılmaz kısa, bir dakikadan az sürede tamamen kupkuru tırnaklara sahip oluyorsunuz.
Ürünü fırçaya bol almak gerekli, aksi takdirde fırça izleri oluşuyor.



Mükemmel kuruma hızına rağmen öyle büyük bir eksisi var ki bu sebeple bir daha almayacaklarım listesine girdi bile.
Ürünü kullandıktan sonraki gün oje adeta bir jelatin gibi kalkıp soyulmaya başlıyor.
Bu sebeple de manikür uzun süre dayanmıyor :(


Tapılası kuruma hızı ve verdiği güzel parlaklığa rağmen bittikten sonra essence fast dry top coat'a geri döneceğim. 
Siz hangi ürünü kullanıyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler, mutlaka yorumlarınızı bekliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder