6 Mayıs 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişii #1


Ne kadar almayacağım artık desemde geçenlerde dayanamayıp yine bir Watsons baskını gerçekleştirdim.
Takip ettiğim bloglardan gözüme kestirdiğim bir kaç ürün vardı zaten.
Özellikle rimmel'in Apocalips serisini incelemeyi çok istiyordum.

077 Asia'da çok fena gözüm kaldı alsam mı almasam mı bilemedim bir türlü. Sonunda dayanamayıp aldım :)
Çok ara bir renk pembe desen değil kahve desen değil kırmızı hiç değil.
Dudak rengimin baya bir koyusu 6-7 ton gibi :)
Koyu renk saçlarımla da oldukça hoş bir duruşu oldu.

Apocalips serisinden de "nude eclipse"i aldım.
Tam bana göre bir seçim oldu bu çünkü aşırı beyaz renkte bir yüzüm olduğu için nude diye denediğim rujlar bile bende koyu kalıyordu.
Nude eclipse tam benlik 1-2 tane daha alıp depolasam mı? diye düşünmekteyim :))

Lunada da gözüm vardı ama bende ki bu beyazlığa ruj yüzümde tupturuncu kaldı :(
Buğday tenliler Lunayı kaçırmasın derim.Benim çok fena aklım kaldı onda.


Ve Pastel'in 9 numaralı müthiş paleti!
Açıkçası bu paleti sadece 5inci renk için aramıştım.
Ama aldıktan sonra her rengi ayrı bir sevdim.
Özellikle 4 numara dumanlı göz makyajlarımın vazgeçilmezi oldu.



Son olarak essence'ten 'dance all night' metalik gümüş-altın arası bir renk gece makyajlarında göz pınarlarına uygulandığında harika bir ışıltı katıyor.

Bu postu aslında tam tamına 1 ay önce hazırlamıştım ama yayınlamaya henüz firsat bulabildim.
Oldukça sıkıntılı, yoğun bir dönem içerisindeydim yine.
Bundan sonra kendimi tamamiyle bloguma adıyorumm.
Herkese sevgilerrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder