7 Mayıs 2013 Salı

Bahariye'de Takı Alışverişi




Geçenlerde evde sıkıntıdan patlamak yerine azıcık hava alayım düşüncesiyle dışarı çıkmışken kendimi uzun zamandır uğramadığım Bahariyede buldum.
Güneşli bir günde kendinizle başbaşa mağazaları talan etmek kadar güzel bir duygu olamaz :)
Stylish Accessories (Loya yanı) sık uğradığım mağazalardan fiyatları biraz yüksek buluyorum ama farklı ürünler var ve indirim zamanı uygun fiyatlara güzel ürünler satın alabilmek mümkün.
Aslında niyetim indirimi beklemekti ama aklım bu kolyede fena kaldı. Bahariyeyi turladıktan sonra dayanamadım geri dönüp aldım :)
Fiyatı ne siz sorun ne ben söyleyeyim :)

Bu ilk görüşte vurulduğum şeffaf bileklik de Stylish'ten. Fiyatının 12tl olması lazım.
Tek kalmıştı kaçıramazdım :)
Miniş, zarif yüzük ise Uzak Işıklar'dan.Yüzükte böyle sade,minimal tasarımlara bayılıyorum.
Herkesin dilinden düşürmediği şu bijüteriye bir de ben uğrayayım dedim iyi ki uğramışım :)

Kolyeler de Uzak Işıklardan ve tanesi 3,5tl inanılır gibi değil :)
Bu arada bilmeyenler için; eski yerinden taşınmış Akbankın yanında daha geniş,şık bir yerdeler şu an.

Bu küpe bence "little black dress" için yaratılmış.
Mini mini simsiyah elbiselerimle kullanmak için can atıyorum :)
"i am" den 18tl'ye satın aldım. Fiyat fazla bu küpe için ama zaafıma yenildim işte.
Fiyatlar problem değil diyorsanız "i am"den de şık, orijinal takılar bulmak mümkün.
Uğramak isteyenler için mi&so 'nun tam yanı.

4 yorum:

  1. merhaba,
    o yüzükten geçen gün ben de aldım ve gören hrekes hiç ummadığım kadar hayran kaldı. çok sevdiler yüzüğümü ve gerçekten pramakta o kadar zarif duruyor ki..
    güle güle kullanın, aldıklarınızın hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr. Zevklerimiz aynıymış :) Yüzüğü bende bayılarak aldımm. Bordo yada siyah manikürlü ellerde duruşunu hayal bile edemiyorum.Takmak için sabırsızlanıyorum. :)

      Sil
  2. Uzak Işıklar'a resmen ba yı lı yor um !! <3 Güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi fiyatları ve modelleri görünce bende bayılmaya başladımm.Bundan sonra her fırsatta Uzak Işıklardayım :)) Eğer bir isteğin olursa ben burdayımm seve seve yollarım :)

      Sil