11 Ekim 2014 Cumartesi

Loves Me Not


Asaletin ve ihtişamın rengi morla merhaba :)

Sally Hansen'ın ilk kez karşılaştığım ojesi Loves Me Not bugün sizlerle.
Daha önce Gratis ya da Watsons'larda  hiç görmemiştim.
Bir eczanede tesadüfen rastladım.



Loves Me Not içinde fuşya ve mor simler olan siyaha yakın kopkoyu bir mor.
Şişede yeşil-sarı gibi parlamalar da yapıyor ama sürüldüğünde aynı etki ne yazık ki olmadı.
Son resimde renkleri net olarak görebilirsiniz.



Kalın fırçasıyla sürümü oldukça rahat, 2 katta tam olarak homojen bir renk elde edebiliyorsunuz.
Oje mutlaka top coat kullanmayı gerektiriyor.
Hem parlaklığı yetersiz hem de hiç dayanıklı değil.



Dayanıksızlık ne yazık ki ojenin en büyük eskisi top coat kullanmama rağmen sürdüğüm günün akşamına uçları aşınmıştı.
Sally Hansen'la aynı problemi bir çok kişinin yaşadığını gördüm.
Markanın bende olan ojeleri Pat on the black ve Flirt ile de aynı problemleri yaşamıştım.



Sally Hansen ojeler ne yazıkki fiyatının hakkını veremiyor.
Beni Loves Me Not'ı almaya iten şey yukarıda gördüğünüz yansımalarla galaksi etkisi yaratıyor olmasıydı.

Şişedeki etkiyi de elde edemeyince Sally Hansen defteri benim için kapanmış oldu.

Loves Me Not top coat ile kısa süreliğine kullanıldığında kesinlikle güzel bir renk
fakat bir daha alınmayacak.

Siz nasıl buldunuz?
Sally Hansen ile ilgili düşünceleriniz neler?


Geçmiş nail art postları için;

Galaxy Nails
Snowflake
Studded Nails

1 yorum: