10 Eylül 2013 Salı

İlk Mimimmm: KOZMETİK, BAKIM, GÜZELLİK VE FORMDA KALMA

Bugün çok mutluyuumm, ilk mimim geldiii :)

Renkli Masallar blogunun sahibesine çokk ama çookkk teşekkür ediyorum ince düşüncesi için :)

Bloğunuzun adı ve linki nedir? : 
Bella Vita , http://bellavita-bgm.blogspot.com/

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz? :  5 aydır blogum açık ama son 1 buçuk aydır odaklanmış durumdayım:)

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? : Genetik olarak belirli aralıkta oynayan bir kiloya sahibim. Boğazıma çok düşkünümdür ve özellikle yurtdışındayken ipin ucunu kaçırdığım zamanlar oldu :) Ama en fazla 57'ye çıktım o zaman da. Ne kadar yersem yiyeyim kilom 50-55 arası oynar. Şu anda da 50 kiloyum :)

Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? :  Açıkçası hiç bir zaman diyet insanı olmadım. Yemeyi çok seven ve bundan zevk alan bir insanım. Hayata bir kez geliyor insan, zevk alınan şeylerden uzak kalınmamalı bence :) Önceden hep sahilde koşuya çıkar egzersiz yapardım ama hiç bir zaman düzene koyamadım. Son 4 aydır spor salonunda düzenli olarak fitness ve pilates yapıyorum. Artık spor kesinlikle benim için bir yaşam tarzı. Bu işin içine girdinizmi zayıflık ve fit olmak arasındaki farkı çok daha iyi anlayabiliyorsunuz. Hep zayıf bir insandım ama spor sayesinde şimdi daha zinde ve sağlıklı hissediyorum kesinlikle bırakmayacağım.Bu süreç boyunca da diyet yapmadım ama yediklerime dikkat ettim. Bir çikolata canavarı olarak yediğim çikolatayı 2-3 günde 1e indirdim :) Protein ağırlıklı beslenmeye dikkat ettim. Kahvaltımı ve akşam yemeğimi sağlam yapıp öğlenleri salatımı yada kraker-yoğurt ikilimi unutmamaya dikkat ettim. Sıkı beslendiğim için de yağlarımdan verip kaslarımı arttırdım. Bu formda kalmanın en önemli noktasıdır. Yani aç kalmak çözüm değil bayanlar. Spor yaparken aynı zamanda güzel beslenip kaslarınıza ihtiyacı olduğu proteini de vermelisiniz. Aksi takdirde sadece yağlarınızı değil kaslarınızı da kaybedersiniz.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı? : 
Hiç bir zaman kullanmadım, kimseye de tavsiye etmiyorum. Hiç bir zaman doğallıktan uzaklaşmayın.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? : Saçlarıma saç bakım kremi, maskesi ve duş sonrası ıslak saçlarıma kırık uç serumu ve argan yağlı bakım serumu uyguluyorum. Saç bakım rutinimi detaylı olarak yazıp sizlerle paylaşacağım zaten. Yüzüm içinse bu ara sadece zeytinyağlı sabunumu uyguluyorum. Bir sürü bakın ürünüm var ama sıcaklar ve stres biraz ters etki yarattı bende bu yaz, ürünleri kullandıkça daha beter oldum o yüzden doğallığın kollarına bıraktım kendimi. Cildim toparlanınca rutinime devam edeceğim.

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nelerdir? 
Makyaj malzemelerimn hiç birinden ayrılabileceğimi düşünmüyorum :) Ayırım yapamam ama olmazsa olmazım gel eyeliner'ım ve mascaramdır :)

Ben de bu postu okuyan ve bu mimi gerçekleştirmemiş bütün bloggerları mimliyorummm!
Herkese sevgilerrr :)



1 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum canım, yağdan verip kastan vermemeliyiz aç kalınmamalı, bilinçli şekilde beslenme gerekli. Yoğurdun vitamin değeri çok yüksek, hem sağlıklı yaşam diyetlerinde garanti yoğurt ve salata var. Yağların yakılması için en büyük destekçimiz. Ayrıca yazdıklarını keyifle okudum. Sevgiler

    YanıtlaSil