14 Ekim 2015 Çarşamba

Gosh Cosmetics-To Enyoj In New York ile Makyaj



Herkese merhabaa!

Zaman yine hızlı akıyor bugünlerde, haftanın ortasını getirdik bile.
Havalar da kara kış kıvamına gelmek üzere neredeyse,
ama bu durumundan şikayetçi miyiz, hayır değiliz.
En güzel, en derin renklerin can bulduğu mevsimdeyiz çünkü :)

Bugün de size daha önce incelemesini yazdığım bir palet ile sonbahar makyajı hazırladım.



Biz hemen makyaja geçelim.
Kullandığım tüm ürünler aşağıdaki görselde,
konumuz göz makyajı olduğu için hızlıca geçeceğim, 
sorunuz olursa mutlaka yorum olarak bekliyorum.




Ten makyajı için Loreal Nude Magique CC ve Lumi Magique fondöten'i uygulayıp,
Loreal True Match pudra ile sabitledim.

Far için baz tercihim ise taparak kullandığım The Balm-Put a lid on it <3




Gelelim göz makyajına,
Öncelikle flormar ten tengi tekli farı göz kapaklarımda tek,
aydınlık bir tenk yakalamak için kullandım.

Aşamaları aşağıda numaralandırdığım görselden takip edebilirsiniz.

İlk olarak 7 numarayı baz olarak göz kapağıma uygulayıp 8 ile
crease bölgesine hafif bir derinlik verdim.




Yine 4 numarayı göz kapağıma uygulayıp 6 ile crease bölgesine renk verdikten sonra
5 i sadece göz kapağımın dibine az miktarda uyguladım.
1 numaralı renk ile de göz pınarlarıma ve kaş altıma aydınlık verdim.




Ve son dokunuş yanaklarda Mac-Blushbaby,
dudaklarda ise Rival de Loop-25 ve H&M lip gloss-Rockstar.

Ben bu paleti Gratis'ten 50 TL'ye almıştım.
Benim gibi soluk, derin tonlardan hoşlanıyorsanız siz de bu paleti çok seveceksiniz 👍 

Mutlu günler...

Gosh Cosmetics-01-To Enjoy in New York paletinin incelemesini
okumak isterseniz "buraya tıklayınnn!!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder